MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved.

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Vincent

Vincent


Fulde Brugernavn : Vincent Haselkoph Schridan.
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 6
Oprettelses dato : 30/12/09

Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved. Empty
IndlægEmne: Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved.   Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved. Icon_minitimeOns Dec 30, 2009 8:21 pm

Overhoved for :: Kronos.


Fulde navn :: Vincent Haselkoph Schridan.

Blod: Fuldblod.

Alder :: 26 år.

Uddannelse :: uddannet som overhoved og lærer.

Tidligere skole :: Durmstrang.

evt tidligere Kollegium :: Kronos.

Tryllestav :: Ibenholt med en førnix fjer. 19 tommer.

Job :: Overhoved for Kronos.

Udseende :: Han har sort hår, men med et skær af meget mørkeblåt, muskuløs krop med muskler men ikke total pumpet muskler, han går altid i en sort skjorte med sorte jeans og sorte sko. Han har smaragdgrønne øjne. Hans hud er brun i det, han er omkring 1.96 høj. Det eneste tidspunkt han ændre udseende på er ved fuldmåne da han desværre er en varulv, en historie han ikke vil snakke om ligemeget hvad.

Personlighed :: Hans personlighed er faktisk lidt venligt nogle gange, men det er sjældent. Han er til dagligt kold og hadefuld og er kold overfor alle og enhver undtaget damer da han ikke har været sammen med damer i mange år så han har en svaghed overfor piger.

Kendetegn :: Hans mørke tryllestav der hele tiden er ved hans ankel så den hele tiden er lige til at trække.

Styrker :: Hans yndlings fag i skolen var forsvar mod mørkets kræfter og det er også det han dagligt træner sig i på højeste niveau.

Svagheder :: I fag er det mugglerstudier og botanik da han aldrig har været god til de fag.

Baggrunds Historie

Baggrunds Historie :: Det var en kold nat og Vincent sad og skrev nogle breve til sin familie.
Han dyppede sin fjerpen og skulle til at skrive et nyt brev til sin gamle ven fra skolen da det bankede på hans rude, en ugle sad der.
Han gik over og åbnede for vinduet og ind fløj uglen for at sætte sig på hans ryglæn af stolen inden den smed et brev og fløj ud af det åbne vindue igen.
Han tog sin brevåbner, skar igennem seglet der holdte brevet lukket og tog brevet ud og læste det igennem.
Han grinte lidt, men var blevet ekstrem overrasket over de havde kontaktet ham omkring det arbejde, men dengang han gik der og var vejleder havde han tit fået af vide at han havde god kontrol over de andre børn.
Men det job var nu også en ære at få, han havde jo altid elsket sit gamle kollegium Kronos og nu havde skolens rektor set hans evner og spurgt ham om han ville overtage stillingen som overhoved for Kronos, det ville være ham en ære tænkte han og satte sig på stolen og havde glemt at lukke vinduet igen så det stod helt åben.
Han skrev i et nyt brev til rektoren: Det ville være mig en stor ære at overtage pladsen som overhoved for dette perfekte kollegium, Kronos. Jeg vil gøre mit bedste og vil ankomme med det samme jeg kan, og når jeg har tid!” skrev han og satte et punktum og satte et segl på, gav sin ugle brevet og væk var uglen fløjet, imod Durmstrang.
Han var alt for spændt til at kunne sove hele natten, han var færdig med at skrive breve til familien og han havde pakket og det hele, men i brevet stod der at han ikke kunne ankomme samme dag som han havde fået brevet desværre for han savnede sit gamle kollegium og ville utrolig gerne se det igen. Han skrev et brev til sin gamle fætter som boede på den herregård de begge var på hver sommer da de var små, hans fætter var på alder med ham og gik selv på Kronos dengang i skolen, men efter skolen havde han hørt rygter om at hans fætter var gået helt ned i kulkælderen og havde intet tilbage desværre, men han vidste ikke om det var rigtigt da han ikke havde snakket med ham i lang tid desværre, han havde jo engang et super forhold til ham.
Han skrev endnu engang et brev, denne gang stod der: Kære fætter, jeg håber du har det godt selvom jeg har hørt rygter om at det er gået ned af bakke for dig. Men for mig går det godt, jeg har arvet mine forældres penge, jeg har et stort hus og jeg har lige fået jobbet som overhoved for Kronos! Det er helt vildt at jeg har fået det, men håber du snart kommer på besøg så vi kan få os en lille snak.
Din fætter Vincent.” han satte endnu et segl på og sendte en sort ugle ud med brevet, han havde fundet hans adresse og sendt uglen ud med brevet til ham og håbede nu bare på svar eller at han ville komme på besøg hos ham da han savnede sin fætter utrolig meget.
Da han endelig faldt i søvn bankede det på hans rude, klokken var blevet 02:45 og den sorte ugle havde været ude i tre timer og endelig kom den tilbage med et svar fra hans fætter. Han tog brevet, gav uglen lidt mad og satte den ind i sit bur, han lagde sig i sin seng igen for at læse brevet, der stod: hej fætter. Godt at høre fra dig selvom jeg ikke er på toppen som rygterne bekræfter. Jeg kommer snart på besøg og ser dit fancy hjem og hvordan du bor nu hvor du er på toppen af bakken, med både dit nye job og huset og frem for alt, pengene, vi må aftale en dag hvor jeg kommer hjem til dig og får os en snak ja. Din venlige fætter.”
Næste morgen tog han fat i sin kost og fløj over til sin fætters adresse, men der var intet hus, kun en gammel gyde hvor der lå en mand, det lignte han var død, men Vincent gik over til ham og prikkede til ham ”Hey, er du Dargian Haselkoph?” spurgte han.
Manden så surt op ”skulle du spørge fra nogen din kludedukke?!” sagde han surt og fjernede noget snot fra sin næse og rejste sig op og så på Vincent.
Vincent grinte og så på ham ”kan du ikke engang kende din egen fætter mere?” grinte Vincent. Dargian kiggede op og fik et chok og smilte så, men blev så sur ”du.. DU FIK MIG SMIDT UD AF MIT HJEM!” råbte han og trak sin tryllestav. Vincent tog sin egen frem og så på ham ”du gør det ikke!” sagde han, men Dargian mumlede nogle ord der mindede om lammer hvor der kom en rød stråle ud som ramte Vincent der fløj ind i en væg. Vincent lå på jorden og hans fætter rettede sin stav imod ham igen ”farvel, fætter!” sagde han og blev næsten færdig med at sige avada kedavre, men i sidste øjeblik dukkede en mand op med sin egen stav og råbte "lammer!" hvor Dargian blev sendt tilbage imod en væg med føj fart, han ramte den og besvimede hurtigt. Senere samme dag stod de alle tre foran ministeren for magi og skulle have en dom, Dargian fik en dom på livstid til Azkaban og blev ført væk med det sammeog Vincent åndede lettet ud og tog hjem igen for at kunne tage af sted til skolen nu da det var okay at han godt kunne komme derover nu.
To dage efter sad han på et tog på vej til Durmstrang med det hele klar, alt han skulle bruge som overhoved og han ville helt sikkert blive respekteret af alle eleverne fra Kronos håbede han da han var en gammel Kronos elev..


Sidst rettet af Vincent Søn Jan 10, 2010 1:41 am, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved. Empty
IndlægEmne: Sv: Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved.   Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved. Icon_minitimeTors Dec 31, 2009 12:44 am

Vincent, jeg vil gerne bede dig om at læse det igennem for stave fejl til at starte med.
Derefter vil jeg gerne have du genskriver den sidste halvdel af din historie, da det virker som om det bare var noget du skulle have gjort færdigt... Du starter fint med en god indledning osv., men det går for stærkt til sidst og hvis man først er lammet kan man næppe komme ud af den uden nogen former for hjælp.


Edmund
Tilbage til toppen Go down
Scarlett
Admin
Scarlett


Fulde Brugernavn : Scarlett Maria Megabeth
(IRL) Alder : 33
Kvinde Antal indlæg : 32
Oprettelses dato : 14/12/09

Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved. Empty
IndlægEmne: Sv: Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved.   Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved. Icon_minitimeTors Dec 31, 2009 1:34 am

du glemmer også at skrive hvor du er overhoved på.
Tilbage til toppen Go down
https://magiskolerne.danskforum.net
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved. Empty
IndlægEmne: Sv: Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved.   Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved. Icon_minitimeTors Dec 31, 2009 3:45 am

Ser bedre ud nu, men mener stadig det kan gøres bedre. Men det er godkendt.

/Edmund
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved. Empty
IndlægEmne: Sv: Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved.   Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vincent Haselkoph Schridan -Overhoved.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Overhoved skema

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne :: Sidens OOG forums :: Aflevering af Skemaer-
Gå til: