MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Varm besværgelses time

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 3:25 pm

Tid: Kl.10.00
Omgivelser: Elever som venter på læreren.
Sted: Forvandlings lokalet..
Vejr: Solen skinner udenfor.
Årstid: Sommer
Påklædning: slytherins uniform og et løst slips..

Solens stråler brød ind gennem det åbne vindue og varmede alle eleverne. Der stod en gruppe slytherin elever i det ene ende af lokalet og en gruppe Gryfindor elever i et andet hjørne. Kandi sad midt i klasselokalet og så følelsesløs ud. * sikke nogle idioter* tænkte hun og lagde mærke til at eleverne var ved at finde deres pladser. Hun vidste at læreren sikkert snart ville komme. Da alle pladserne var tager, undtagen en plads ved siden af Kandi, kunne man høre snak ude på gangen. Kandi vendte hovedet mod døren og kiggede undrende på den. " Hvor længe er professor. Honda om at komme" sagde en elev som sad tre pladser bag ved Kandi. Kandi sukkede tungt og alle eleverne blikke rettedes mod hende. " Professoren kommer, når hun er klar" sagde Kandi gennem tænderne og satte sig ordenligt på stolen. De fleste så på Kandi med store øjne, fordi hun aldrig plejede at forsvare en lærer. Den eneste lærer som Kandi kunne lide var hendes Eliksir lærer. Kandi sukkede og dørene til lokalet gik op. " Endelig" brokkede eleverne sig, og Kandi sukkede irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 3:47 pm

Amy kom løbende hen ad gangen på vej til besværgelse. Hun havde helt glemt tiden, og var sent på den. Hun så professor Honda lukke døren bag sig, og hun satte farten op. Hun nåede lige at smutte ind i lokalet, bag professor Honda. Til sin store skræk så hun, at den eneste ledige plads var ved en Slytherin-pige. Hun gik hen til bordet, kiggede hurtigt på pigen, og satte sig stille ned den ledige stol. Hun kiggede sig nervøst omkring. Alle kiggede på hende og Slytherin pigen. *Bare en time, ikke længere* tænkte hun og trak vejret dybt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 3:52 pm

Kandi kiggede med store øjne på den rødhårede pige der satte sig ved siden af hende. " Heldigt for dig at Prof. Honda ikke så dig" Sagde hun i et drillende tone. Hun var ikke i humør til at være sur på alle andre elever for idag var hun faktisk glad. Hun sukkede og tog sin stav frem. Hun legede lidt med den, men da hun fik et rettende blik fra prof. Honda stoppede hun med et lege med den. " Kom nu igang" hviskede Kandi utålmodigt og ventede på at timen begyndte. * Hun har god grund til at være urolig* tænkte Kandi og grinte lavt og pigens udtryk. " Jeg er kun glad i dag, derfor er jeg ikke kold. Endnu" sagde Kandi drillende til den rødhårede Gryffindor pige.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 4:11 pm

Amy blev overrasket over at pigen snakkede til hende. "Ja... men hun kom da også selv ret sent" påpegede hun, og vendte sig for at tage sine bøger op af tasken. Hun tog den stil, de havde haft for frem. Hun havde været oppe hele natten for at skrive den. Hun kiggede irriteret på pigen. Prof. Honda var en af hendes yndlings lærere, og hun hadede når folk kritiserede hende.
Amy trommede nervøst med sine fingre på bordet, men stoppede da prof. Honda kiggede op efter hvor lyden kom fra. Hun ventede spændt på en dum Slytherin kommentar fra pigen, men orkede ikke at svare igen alligevel. Amy kiggede overrasket på pigen, da hun sagde, at hun var glad idag. "Det er jeg glad for..." sagde hun forvirret, og kiggede op på prof. Honda mens hun tilføjede, "tror jeg?" Hun kunne aldrig helt finde ud af, hvad hun skulle sige til Slytherin-eleverne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 4:27 pm

Kandi så på pigen og grinte meget lavt, latteren var venlig men den var stadig lidt kold da hun ikke helt kunne komme af med tonen. Hun kiggede på pigen og sendte hende et venligt smil -venligt for Kanids vedkommende. Hun kiggede rundt og så op på Prof. Honda. " Det skal du, for det er ikke tit at jeg er glad" sagde hun og talte til pigen, selvom hun kiggede op på læreren. Kandi kiggede ned i sin taske og tog sin bog op og stilen. "Jeg brugte hele natten på den" sagde hun opgivende og lagde stilen på bordet, mens Prof. Honda kom gående ned og tog alle stilene. Kandi smilte lidt og fulgte prof. Honda med blikket da hun gik op til hendes bord igen. " jeg hedder Forresten Kandi" sagde hun og sendte et mindre koldt smil, hvilket i Kandis tilfælde ville være et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 4:50 pm

Amy smilede tilbage, men hun var ikke rigtig sikker på om, Kandi virkelig var glad, som hun sagde. "Jeg hedder Amy Lynn, men bare kald mig Amy" Hun smilede og afleverede sin stil til prof. Honda, da hun gik forbi.
"Jeg kom også først i tanke om stilen ved 10 tiden i går aftes. Jeg har kun sovet i fire timer i nat." hviskede hun tilbage til Kandi. Hun lænede sig udmattet tilbage i stolen. og gabte lydløst bag sin håndflade. Hun kiggede rundt i klassen, og så den tydelige opdeling af Slytherin og Gryffindor. Hun syntes det var mærkeligt, at folk rettede sig efter en gammel hat, og ikke bare snakkede med dem de havde lyst til. Hun kunne se folk stadig skævede til hendes bord. Hun hadede opmærksomhed, og kiggede nervøst ned i bordet. Hun overvandt sin frygt og igen rundt på klassen. De så alle sammen ud som om de ventede på, at Amy ville storme ud af klassen. Hun kiggede hurtigt ned i bordet igen.
"Hvorfor kigger folk på os?" hviskede hun til Kandi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 5:49 pm

Kandi kiggede på Amy og smilte så lidt tvivlende. " det var ikke meget søvn, du har fået i nat." sagde hun så endelig og kørte en hånd gennem håret. Hun kiggede ned i bordet og tegnede med den ene finger. Endelig kiggede hun op da Amy spurgte hvorfor alle kiggede på dem. Et smil spillede om Kandis læber og hun grinte lidt. " De tror at jeg går berserk lige om lidt, jeg er jo basker og jeg har et stor temprament." sagde hun så og grinte lidt, mens hun skulede tilbage på den gruppe elever der kiggede på dem. De veg alle tilbage for hendes dræberblik, men hun tog sig ikke af det og kiggede så bare tilbage på Amy. " Du skal ikke tage dig af dem" sagde hun smilende og kiggede så endelig op på prof. Honda og smilte sødt. Hendes dræber blik var væk, men hendes grønne øjne var stadig lidt kolde. Kandi legede lidt med sit slips og prøvedet at ignorere de blikke som Slytherin drengene sendte hende og nogle af pigerne. Nogle få Gryffindore sendte hende dræberblikke og hun kunne mærke det. " De vil sikkert meget gerne se mig død" hviskede hun til sig selv og slap slipsen, mens hun endelig rettede sin opmærksomhed på Prof, Honda som forklarede noget om 'Incendio' besværgelser. Den der såtte ild til ting.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 6:06 pm

Amy trak på skuldrene, over Kandis søvn-kommentar. Hun kiggede træt op på prof. Hondas undervisning, men hørte ikke rigtig efter. Hun kiggede skræmt på Kandi, da hun sagde hun var basker. Hun gik ikke selv meget op i Quidditch, men vidste godt, at baskere var kendt for at være meget temperamentsfulde. Hun så hvordan Slytherin-eleverne veg tilbage da Kandi kiggede på dem, og hun fik straks mere respekt for pigen. Amy nikkede til at hun ikke ville tage sig af dem, men skævede alligevel hurtigt tilbage på dem. Amy kiggede igen op mod prof. Hondas undervisning, men kunne stadig væk ikke helt koncentrere sig. Hun blev meget overrasket over Kandis kommentar om hendes død. Og forstod så at hun mente Gryffindorene."Ej, jeg tror ikke det er så slemt" hviskede hun tilbage, men kiggede alligevel ondt ned på Gryffindorerne. De burde ikke dømme Kandi på den måde. "Du virker da ikke specielt.... basker-agtig" sagde hun så, og og smilede lidt af hendes ord. "men du er jo også glad idag" hun smilede og vendte sig mod prof. Hondas undervisning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 6:18 pm

Kandi kiggede på hende og grinte så lidt over hendes kommentar med at hun virkede glad i dag. " Så skal du se når jeg er sur" sagde hun og skælvede lidt ved tanken. Hun sendte Amy et venligt smil igen og skulede til en gruppe Slytherin elever, som pludselig fik travt med at tage notater. Kandi grinte lidt og elskede at hun kunne skræmme selv dem fra hendes eget kollegium. Hun sukkede stille og vendte så opmærksomheden til Prof. Hondas undervisning. " jeg er meget basker agtig" sagde Kandi endelig og nikkede anerkendende. Hun virkede altid som en basker, når der ikke var lærer i nærheden. Hun sukkede og kiggede på Amy igen. "Hvad er du så?" spurgte hun og hendes smil plejnede en lille smule, men så vendte hun opmærksomheden mod Prof. Hondas undervisning.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 6:32 pm

Amy grinte lidt af hendes spørgsmål. "Hvad jeg er? Jeg er alt andet end Quidditch-spiller. Jeg er forfærdelig til alt, hvad der har med bolde at gøre" Hun smilede ved tanken om sig selv på Quidditch holdet. Hun havde ikke fulgt specielt godt med i undervisningen, og blev meget overrasket, da prof. Honda, begyndte at dele små pinde ud. "Skal jeg sætte ild til den her?" hviskede hun til Kandi og kiggede underligt på den. Hun så prof. Honda sætte ild til en oppe ved katederet, og kiggede sig nervøst omkring. Ild var ikke det hun havde det bedste med. Rundt omkring hende kunne hun se små røg skyer stige op, men der var ingen rigtige flammer endnu. Hun førte en hånd gennem sit hår i frygt for at der måske vilde gå ild i det. Hun tog sin tryllestav frem og tøvede lidt. "Vil du starte?" spurgte hun så, og sænkede sin stav.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 5:52 pm

Kandi grinte lavt, men prof. Honda hørte hende vidst fordi hun fik et meget strengt blik. Hun smilte uskyldigt og tog staven op. " Jeg skal nok" sagde hun stille og hævedet staven lidt. Kandis så på grenen og smilte et koldt og skævt smil, og nu kunne man endelig se på hende hvordan hun så ud når hun var i basker mode. Hun virkede både kold og følelsesløs, men de andre Slytherin elever tog sig ikke af det, da hun normalt var sådan. "Incendio" Mumlede Kandi lavt og det gik ild i grenen. Flammerne gnitrede lystigt og en røgsky fløj op fra grenen. Flammerne lyst hendes lysebrune ansigt op og fik hende til at ligne en lille uskyldig pige. " Din tur" sagde hun med et smil til Amy.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitimeLør Jan 23, 2010 4:04 pm

Amy kiggede imponeret men også lidt skræmt på Kandi. Hun hævede sin stav og kiggede lettere nervøst på sin pind, men trak så vejret dybt for at berolige sig selv. "Incendio" sagde hun med en bestemt stemme. Der kom en røgsky og en lille gnist satte ild til pinden. Prof. Honda kom forbi for at se hvordan det gik og kiggede tilfreds på Amy. "Imponerende" mumlede mens hun gik videre til næste bord. Amy pustede hurtigt ilden ud så der ikke gik ild i noget andet. Der spredte sig en tung røglugt i lokalet og sammen med det varme vejr, var det ikke det behageliste miljø. Amy smilede til Kandi. "Der er godt nok varmt" sagde hun og satte sit hår i en hestehale.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Varm besværgelses time Empty
IndlægEmne: Sv: Varm besværgelses time   Varm besværgelses time Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Varm besværgelses time
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Den første Eliksir time efter nytår

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Klasserne-
Gå til: