MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Om natten på gangene

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Om natten på gangene Empty
IndlægEmne: Om natten på gangene   Om natten på gangene Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 2:07 am

T=irl
V=storm vejr
O=ingen ud over ham selv.
S= gangene på Hogwarts.
D= irl
Åt=Vinter

Chriscon kom stille gående han havde været ude og læse på bibliotek i bogen, Magiske væsner og deres historie, hans trin bankede hårdt på gulvet så det kunne høres næsten over det hele, han havde tre bøger på slæb den ene var jo Magiske væsner og deres historie den anden var Forbandelser bog den hed Forbandelser bare, enkelt titel og den nederste var bare hans normale Eliksir han brugte i hans timer, han stoppede pludselig og så ud af et vindue og så sne falde ned mod ruden, det var en meget stille aften som så, der var ikke mange vejledere på gangene og det var jo bare meget godt han ville helst ikke møde dem her og, og han ville jo få problemer så, men der skete alligevel nok aldrig noget...
Tilbage til toppen Go down
Scarlett
Admin
Scarlett


Fulde Brugernavn : Scarlett Maria Megabeth
(IRL) Alder : 33
Kvinde Antal indlæg : 32
Oprettelses dato : 14/12/09

Om natten på gangene Empty
IndlægEmne: Sv: Om natten på gangene   Om natten på gangene Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 2:17 am

Scarlett kom gående ned af gangen, hun kom udefra, så hun var ret forpjusket og våd. hun frøjs meget men hendes udtryk var rolig og kølig som sædvanlig, hendes grønne øjne lyste svagt i flammerne fra faklerne der hang på vægen. Hendes kat som altid fulgte med hende kom traksende efter hende, den havde ikke været ude i det slemme vejr, men havde ligget i en vindues karm og ventet på hun skulle komme tilbage. Ingen vidste rigtig hvad Scarlett lavede ude om natten, hun snakkede aldrig om det, og ingen var så dumme at de spurgte hende. Hun tog sit halstørklæde af og lod det svæve let ved siden af hende, hun kunne nogle lette svæve besværgelser, non verbalt allerede. Hun forsatte ned af gangen til kun kunne høre nogle andre fodtrin, som var ret lydte.
Tilbage til toppen Go down
https://magiskolerne.danskforum.net
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Om natten på gangene Empty
IndlægEmne: Sv: Om natten på gangene   Om natten på gangene Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 2:41 am

Chriscon efter han havde set på vinduet i lidt tid, besluttede han sig fro at endelig gå tilbage til opholdstuen, han satte sig i retningen men da han kom omkring i et hjørne, rendte han ind i en pige hun var våd og virkede klog selv bare at se på, han havde lyst til at spørger hvad hun lavede og hvorfor hun var så våd men han sagde blot "Hmm?" det eneste han lille kunne komme på af ord, *måske var det ikke et ord bare noget man sage når man tænkte *tænkte han hurtigt men så bare videre på hende men besluttede sig bare at sige igen "Hej jeg hedder Chriscon dig?"og præsenterede sig hurtigt for hende og havde lyst til at bukke for hende.
Tilbage til toppen Go down
Scarlett
Admin
Scarlett


Fulde Brugernavn : Scarlett Maria Megabeth
(IRL) Alder : 33
Kvinde Antal indlæg : 32
Oprettelses dato : 14/12/09

Om natten på gangene Empty
IndlægEmne: Sv: Om natten på gangene   Om natten på gangene Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 3:32 am

Hun så på drengen der havde præcenteret sig for Chriscon, hendes blik ændrede sig ikke fra det kølige og rolige look. Hun hævede det ene øjenbryn der gjorde hendes udtryk spørgende på en måde "hvad laver de her om jeg så må spørge, den er langt over midnat og elever har ikke tilladelse til at vandre omkring på slottet!" hun vidste han sikkert ville spørge hvad hun selv gjorde ude på denne tid om natten, men da tilføjede hun så "mit navn er Scarlett, Vejleder på Slytherin!" Hendes hvide kat, som havde klare blå øjne havde det samme ondskabelige blik som hun havde, man siger at et dyr passer til sin ejer, og det kunne man godt have ret i på dette punkt.
Tilbage til toppen Go down
https://magiskolerne.danskforum.net
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Om natten på gangene Empty
IndlægEmne: Sv: Om natten på gangene   Om natten på gangene Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 2:07 pm

Chriscon så spændt på hende og da hun sagde hun var vejleder, "Godaften.. jaah altså jeg ehm jah jeg læste på bibliotek, og faldt i søvnen så jeg vågnede for nogle minuter siden?"sagde han hurtigt og tog nogle bøger frem som bevis "Se selv!"sagde han hurtigt og håbede den gik,
hun havde jo ingen grund til at tro noget andet, han kiggede på katten og sagde "Sød kat ehm kan du ikke lade mig slippe? og hvorfor er du så våd?"spurgte han hurtigt og med et skævt smil som håbede han kunne få lov til at slippe.
Tilbage til toppen Go down
Scarlett
Admin
Scarlett


Fulde Brugernavn : Scarlett Maria Megabeth
(IRL) Alder : 33
Kvinde Antal indlæg : 32
Oprettelses dato : 14/12/09

Om natten på gangene Empty
IndlægEmne: Sv: Om natten på gangene   Om natten på gangene Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 5:05 pm

"det kommer aldeles ikke dem ved hvad jeg fortager mig!" sagde hun med en kølig stemme, Hun så målende på ham og spurgte "hvilket kollegium er de fra? jeg kan ikke bare lade dem slippe hvis de ikke er fra mit kollegium, jeg bliver nød til at tjekke dine bøger hvis de ikke er fra slytherin!" Katten satte sig ned ved siden af hende mens hun så op på drengen ligesom Scarlett.
Tilbage til toppen Go down
https://magiskolerne.danskforum.net
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Om natten på gangene Empty
IndlægEmne: Sv: Om natten på gangene   Om natten på gangene Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:31 am

"Nårh jamen jeg er da fra Slytherin"svarede han og viste hende bøgerne, han gik rundt om hende og smilte og så på hende "Så må du vil også være Slytherin?!"spurgte han og virkede lidt gladere,
han håbede bare at kunne slippe denne ene gang, og forevigt glemme det, han ville ikke havde en sveder over at havde studeret. Og da slet ikke idag det virkede jo som en god dag idag.
Tilbage til toppen Go down
Scarlett
Admin
Scarlett


Fulde Brugernavn : Scarlett Maria Megabeth
(IRL) Alder : 33
Kvinde Antal indlæg : 32
Oprettelses dato : 14/12/09

Om natten på gangene Empty
IndlægEmne: Sv: Om natten på gangene   Om natten på gangene Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 5:32 pm

Hun så nøje på bøgerne og så derefter på ham og sagde "nuvel, du slipper med en advarelse for nu, men sørg for at holde dem inde på kollegiet efter mørkets frembud!" Hun lagde armene overkors og sagde "selvfølgelig er jeg fra Slytherin, alle de andre kollegier er jo fejlproduktion!" hun fnøs kort og lagde vægten over på det ene ben og sagde "jeg vil eskortere dig ned til kollegiet, de skal ikke rende omkring alene, da de andre vejleder ikke vil lade dig slippe med en advarelse!" hendes stemme var rolig og kølig.
Tilbage til toppen Go down
https://magiskolerne.danskforum.net
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Om natten på gangene Empty
IndlægEmne: Sv: Om natten på gangene   Om natten på gangene Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 6:51 pm

"Javel frøken vejleder"mumlede han til hende og smilte skævt til hende, det var ikke just sødt sagt men det var jo en Slytherin han havde lagt mærke til hende nogle gange, det var normalt at være sådan på et kollegie, men det gik nok for det ville det jo gøre i sidste ende, han var ikke ligefrem ny her på stedet, men han rejste sig og så på hende med et lille smil, han håbede ikke hun var så barsk normalt på sådan et sted som Hogwarts.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Om natten på gangene Empty
IndlægEmne: Sv: Om natten på gangene   Om natten på gangene Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Om natten på gangene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Gangene-
Gå til: