MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En eftermiddag i Diagonalstræde

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:49 pm

Hun kiggede skulende på ham"jeg betaler selv!"vedblev hun stædigt.
"hvis du sælger kappen til mig, giver jeg det dobbelte..nej det 5 dobbelte af prisen!"
Sagde hun til manden som blev mere og mere forvirret, men nikkede ivrigt.
Hun kiggede på Adri med et lille smil"jeg giver ikke op"sagde hun med et drillende grin
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:51 pm

"Hvis du laderm ig købe de to kapper får du halvdelen af min formue som ligger i Gringotts!" sagde han og manden lignte bare ét stort spørgsmålstegn.
Han grinte også på Jade "jamen du taber, det kan jeg lige så godt sige dig!" grinte han og så på manden igen der var heelt væk over det de bød i galleoner.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:57 pm

Hun kiggede på ham med et irriterende blik, men lyste så op i et smil,
og gik langsomt over til Adrian og trak hans hoved ned til sig for at hviske
ham i hans øre"hvis du lader mig betale så vil jeg gøre noget så utroligt
ubeskriveligt ved dig at du aldrig vil glemme det igen"hviskede hun i hans øre
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 8:12 pm

Han fik et chok over det hun sagde men smilte så til hende og lænede sig ned til hendes øre "desværre pusling.. Det der bider ikke på mig lige nu.. Den periode er jeg ovre" grinte han og så på manden der var ved at komme tilbage igen.
Han så på manden "tager du imod tilbuddet? men fordi du var langsom bliver det kun 1/4 af min formue" sagde han og hev en lidt større pose op fra sin lomme og smed den på disken.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 8:18 pm

hun kiggede surt på ham"damn drengene på Kronos falder ellers for den, men det er jo heller ikke særlig mærkeligt"sagde hun med et grin. Hun tog hurtigt Kappen og nogle mønter op af lommen som hun gav manden inden hun gik over mod døren"jeg vil have min vilje, smukke" sagde hun med et grin og tog kappen over sig
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 8:37 pm

Han trak sin stav op, pegede på mønterne og mumlede "wingardium leviosa!" og mønterne fløj op i luften og ned i hendes lommer.
Han gav manden poserne og tog sin egen kappe rundt om sig imens han gik over til hende "jamen nu giver jeg dig den, slut på den diskussion!" grinte han og undrede sig lidt over hun kaldte ham for smukke? Han var aldrig blevet kaldt det før.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:06 pm

Hun kiggede på ham. Hun åbnede munden for at sige noget, men lukkede den i det
næste og rystede på hovedet med et svagt grin"hvis du insistere"sagde hun med et
grin og tog hætten over hovedet og gik ud af døren, og ud på gaden igen. Hun kunne
stille mærke trætheden falde over hende, men hun ville lige ind i Weasley'ernes butik,
det kunne jo være de havde noget hun kunne bruge mod de små, dumme unger på Hogwarts.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:09 pm

Kappen der omsluttede hans allerede sorte krop som var sort pågrund af tøjet, gjorde hele hans krop sort, selv armene fordi de var gemt inde under kappen.
Hætten blev skubbet op over hovedet og landte lidt væk fra panden så den dækkede hele hans hoved, udover ansigtet som stadig kunne ses.
Han fulgte med hende og spurgte hende så "hvorfor kaldte du mig smukke?" spurgte han og tog fat i hendes skulder inden hun gik ind i Weasly'ernes butik så han ligek unne snakke med hende omkring at hun havde kaldt ham smukke.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:20 pm

Hun blev en smule overrasket over at han havde taget sig af det"øøhm.., Det ved jeg ikke, det er en vane at kalde mine venner det..Og fordi at du er smuk"sagde hun med et smil, for hun kaldte altid Scarli og de andre for smukke og søde og den slags, hun havde faktisk slet ikke tænkt over det da hun også havde kaldt ham det.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:22 pm

"Okay." sagde han og gav slip på hendes skulder igen og ville vente udenfor hvis hun skulle derind.
Han tænkte stadig over det og kom så i tanke om at hun aldrig havde kaldt ham det før, hvorfor så begynde at kalde ham det nu?
Han stod op af muren imens hans kappe gled af hans krop så dn røg om på ryggen kun så han stod i langærmet trøje igen med sorte bukser samt sko.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:31 pm

Hun gik ind i butikken og gik direkte hen mod næse nougat, og brækpastillerne, hvilket var det det generale hun altid købte. Hun kiggede sig lidt omkring, men fandt ikke noget. Hun sukkede og gik op for at betale. Hun hadede faktisk den her butik, men de havde nogle geniale ting, til tider.
Hun betalte hurtigt og gik så udenfor igen. På vejen ud gemte hun hurtigt et gab i hånden, da hun ikke ville vise at hun var træt.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:36 pm

Han skubbede til vægen med venstre hånd og kom ordentligt op og stå og gik over til hende.
Han smilte ikke og så bare på hende "hvad købte du så derinde?" spurgte han og så på hende, han undrede sig over hvadh un ville inde i den butik.
Ja, gode ting havde de, men han afskyede alle Weasley'er som han altid havde gjort, de havdei kke været værdige nok til hogwarts mente han selv.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:42 pm

"bare det sædvanelige..blod nougat og brækpastiller"sagde hun og kvalte et gab*det var da helt vildt som jeg dog gaber lige nu!*tænkte hun irriteret"nå, nogle steder du skal hen?"spurgte hun
og kiggede ned af gaden
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:45 pm

"Aha.." sagde han og så bare på hende, faktisk meget gode ting til at irritere lærerne og de små elever med.
Han trak på skuldrene og så på hende "næh egentlig ikke, skal du flere steder hen?" spurgte han hende og ville ikke snakke om at hun havde kaldt ham for smukke, han undrede sig jo stadig en del over noget omkring det, men smed det på hylden så de ikke skulle i en diskussion omkring det..
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:49 pm

"nej faktisk ikke.., det var derfor jeg spurgte!"sagde hun, og anede ikke helt hvad hun nu skulle sige. Hun følte sig tom for ord, og lod kappen varme hende. Hun kvalte endnu et gab og vidste at hvis hun kom ind i varmen igen ville hun bare falde i søvn, så hun var glad nok for at stå her i kulden, og han ikke havde nogle steder han skulle hen
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:51 pm

"Hmm skal vi smutte over til skolen eller vil du blive ude lidt endnu?" spurgte han hende og vidste ikke hvad de ellers skulle lave.
Han var hel tom for idéer undtaget de to idéer der ikke ligefrem var de bedste, men det bedste han kunne komme på lige i det øjeblik.
Han var ikke spor søvnig eller noget så han kunne sagtens klare lidt endnu uden at falde i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:56 pm

"jeg har ikke lyst til at tage tilbage til skolen endnu.., men jeg vil heller ikke stå stille her." Sagde hun uden at vide hvad hun skulle gøre. Hun hadede når hun ikke anede hvad hun skulle gøre, for så følte hun at hun kun var til besværlig."har du nogle ideér til hvad vi kunne lave?"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 10:13 pm

"Hmm vi kunne gå rundt?" spurgte han og havde tænkt sig at kigge lidt på nogle koste da han jo havde sparet mange galleoner op, i hans forvejen allerede store formue han havde fået af sine forældre.
Han ville se om han kunne få sig en bedre kost en den han havde ligenu, han var blevet meget bedre og mere øvet til Quidditch da han altid slog dem derhjemme i det.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 10:24 pm

Hun nikkede stille, og begyndte at gå stille ned af gaden. Hun gik forbi en familie med børn som gik på Hogwarts..Børn hun havde mobbet. de kiggede bange på hende, uden at deres forældre så det, og hun sendte dem et lille ondt smil inden hun vendte ansigtet den anden vej, og kiggede ind af vinduerne på de forskellige butikker
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 10:27 pm

Han så børnene, men sagde intet udover at sukke tugt og gå videre imod butikken han faktisk gerne ville ind i.
De nåede til butikken og han gik indd "vil du med ind eller vente herude?" spurgte han og lod hovedet blive ude for at høre hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 10:31 pm

Hun kiggede på butikken og så at det var en quidditch butik"Jo den vil jeg da gerne ind! self. vil jeg det!"sagde hun og smilede, inden hun gik ind i butikken. Hun manglede selv nogle nye støvler, og nogle briller man kunne have på til f.eks dårligt vejr, så hun stadig kunne se noget når hun fløj.
Hun gik lidt rundt, og kiggede på de nye ting ting der lige var kommet ind. Hun havde ikke selv brug for en ny kost, da hun ejede en Prestissimo. En hun selv havde sparet op til siden hun var
et barn på omkring 5 år.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 10:39 pm

Da ejeren så Adrian smilte han stort "ADRIAN MIN DRENG!" grinte han.
Adrian drejede rundt og grinte "baah ti dog stille, du skal ikek kalde mig det fordi du er min fars ven!" grinte han og gik over og trykkede hans hånd.
Ejeren kom i tanke om noget "nå ja, kom lige med og din veninde må også godt komme med" smilte han og gik ud bag på lageret og Adrian fulgte med og smilte til Jade som tegn på at hun sagtens kunne gå med.
Han kom ind i et lokale med masser af ting undtaget en kost ovre i hjørnet, han gik over og så det var en prestissimo, hvilken herlighed var det lige !?
"Ejeren smilte "tag den, din far bestilte den og derfor sendte han sig næsten alle sine sparepenge da han ved at Quidditch er meget specielt for dig" sagde han.
Adrian tog den store pose op som hans far havde givet ham og gav ejeren den "tak, jeg og min far skylder dig alt for at skaffe den" smilte Adrian og tog den over skulderen og gik ud til alle de andre vare.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 10:48 pm

Jade fik et chok og vendte sig om da hun hørte ejeren. Hun smilede stille og gik med ud på lageret og holdt sig lidt i baggrunden. Hun smilede ved tanken om to prestissimo'er på deres hold ville give dem en større chance for at vinde over de andre hold.
Hun kiggede nysgerrigt på posen, og tænkte over hvad der mon kunne være iden. hun fulgte stille med tilbage mod selve butikken. hun gik over til hylden hvor et par quidditch støvler i sort læder stod. De skulle bindes med sølv snor, og de gik hele vejen til op under knæet, hvilket var godt.
Hun tog støvlerne ned da hun havde tænkt sig at købe dem. Hun havde råd til dem, selvom de kostede omkring de små 20 galleoner
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 10:54 pm

"Nå ja, i havde udsolgt af beskyttelsesbriller sidst jeg var her - har i fået flere?" spurgte han og så på det Jade skulle have, fancy støvler var det første der dukkede op i hans hoved.
Ejeren tænkte lidt inden han gik ud på lageret.
Han kom tilbage med en lille kasse og lagde den på disken "der var du heldig, der er kun to par tilbage af den bedste kvalitet!" sagde han og åbnede klassen.
Adrian smilte og lagde nogle galleoner på bordet "et af dem tak!" smilte han og fik dem og lagde dme i lommen og holdte sin kost over skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 10:59 pm

"jeg tager det andet par!"sagde hun lidt efter hun havde tænkt igennem hvor mange galleoner hun havde tilbage. hun havde over 50 havde hun opdaget, så det gik nok. Hun tog et par søger handsker, matchende til skoene med sig og lagde det på disken, for at betale.
Hun fiskede en lille sølv pung op at lommen. Man kunne se hvor tung den var og at sygningerne var ved at gå op i den
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En eftermiddag i Diagonalstræde
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Vilundérstræde eller Diagonalstræde?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Diagonalstræde-
Gå til: