MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Slytherins opholdsstue

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 1:02 am

Tid:20:12
årstid:vinter
Vejr:snestorm udenfor.
Omgivelser:en masse slytherin elever
Sted:slytherins opholdsstue, eller i et lille rum med bogreoler, hvis nu nogle af eleverne skal lave en stil.
På:skole uniform, med et sort mærke med en sølvslange, hvor der står "Slytherin" nedenunder.

Jade sad i en lænestol og kede sig helt vildt. Der havde været for mange små børn, efter hendes menning inde i det store fællesrum. Hun sukkede stille og lænede sig tilbage imens hun kiggede ind i en pejs med grønne flammer og tænkte tilbage på den gang hun selv var 1. års elev, det var tider! Den gang hun begyndte at få en masse venner, venner der var loyale, og venner som hun stadig havde nu.
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 1:15 am

Chriscon kom gående ind i opholdstuen han havde lidt sagt kodeordet *Myreblod* hurtigt og smuttede ind i gennem hullet, han havde været på biblioteket næsten hele aftenen undtagen da han havde været nede for at spise men det var ikke just meget der var faktisk lidt, han strøg to fingre igennem håret og så Jade og gik hen til hende og satte sig i en sofa i nærheden "Godaften"sagde han og lagde nogle bøger han havde med over på et bord og så igen på hende, han havde sin skole unform på sig og et smil på læben til hende.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 1:27 am

Hun kiggede på ham og blev glad for et lidt mere modent selskab"godaften Chriscon"sagde hun med et smil"det er dejligt at du kommer, lige til at redde mig fra alle de små børn, jeg er ved at få spat!" sagde hun med et irriterende undertone, som kun hendes venner kendte til"Så hvor har du så været her til aften? synes slet ikke jeg har set dig"
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 1:40 am

"biblioteket og læst bøger og sådan, jamen såå tag mere på biblioteket, så vidt jeg ved er du i gang med U.G.L og så må du skynde dig med det"smilede han enkelt og havde mest af alt lyst til at ejse tilbage i tiden og få bedre karaktere i U.G.L men det ville jo ikke lade sig gøre.
"Og Kan du ikk finde nogle i din klasse da?"spurgte han. Han havde et gødt øje til hende hun var ikke som de andre her på skolen.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 1:45 am

"jamen..jeg behøver ikke at læse, jeg er god til de fleste fag! får altid over forventning, hvad skal jeg dog læse for? jeg er jo ikke ligesom Caspian der ville have Fremragende i alt!"sagde hun med et smil"De er væk like..PUF"sagde hun med et grin og satte sig i skrædderstilling oppe i lænestolen.
og kiggede på ham med et smil
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 1:52 am

"Adr, slottet er fuld mudderblods og især mange halvblods! det er alt for klamt.."sagde han lige plduselig, og sukkede, de var jo over alt og det skulle stoppes de skulle dø og brændes eller noget, bare væk hurtigt men ville dem ikke mere, og hans tålmodighed var snart brugt op, "Desuden tager de næsten alle bøgerne! de gode!"sagde han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:00 am

Hun lo stille"og det er først nu du har opdaget det, søde?"spurgte hun drillende, hun elskede at få halvblods og mudderbods ned med nakken, de var ikke andet end en skændsel for troldmands verdenen i følge hende.
Hun kiggede på ham med et ondt smil"så tag dem tilbage"sagde hun med et listigt blik, og hentydede til bøgerne"du skal da ike lade dig stoppe af at de tar de gode bøger! du har vel ikke sat dig ned og trillet tommelfingre, vel?"spurgte hun på sin farlige måde, der kun betød at hun var ude på noget forbudt.
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:10 am

"Jamen det er mega irri, jo jeg vidste det selvfølgelig godt og alt det men min tålmodighed er det eneste der rigtigt beskytter dem og ikke andre.. slet ikke andre!"sagde han hurtigt til hende og strakte sig, og så på pejsen ind i den glødene ild, der åbenbart var flot grønt, han så ned på sin stav og begyndte at mumle en remse igen og igen for at terpe ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:21 am

"hmm hvorfor vise tålmodighed for noget som er en skændsel for vores samfund?"spurgte hun stadig med sin farlige stemme. og rejste sig op på en elegant måde og gik over til ham"det mener du ikke vel? du viser dem ikke tålmodighed, gør du?"spurgte hun mere forbløffet end nysgerrig over hvis han nu gjorde
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:32 am

"Joh undtagen når de tager mine bøger! De skal væk fra det hele, det havde du ved hvem ret i"sagde han hurtigt og koldt og en lille smule had i det, "Hvordan har din dag været?"spurgte han og så ned på hende og virkede mere glad end før, "Du er blevet kønnere"sagde han til hende og tog en bog fra bordet og slog om på side 459 hvor han gav sig til at læse lidt i den.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:39 am

"den har været...kedelig.., fyldt med eftersidninger"sagde hun med et let grin. hun blev en smule genert over hans kompliment, hvilket hun altid gjorde når nogen komplimenterede hende. Hun rødmede svagt og sagde ikket noget før varmen i hendes kinder forsvandt. Hun vendte sig hurtigt om og lod som om hun kiggede efter nogle bøger, hvis han nu skulle få lysten til at vende sig om og kigge på hende fordi hun pludselig blev så tavs.
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:48 am

"Kedelig? hvad for en dag har du haft er du sikker på du har gået på Hogwarts idag?"spurgte han hende spænd og smilte og kiggede op fra bogen og lagde den over "Og hvad i alverden kigger du efter min ven?"spurgte han igen og så på hende med et underlig blik. Han var spændt over noget af en eller anden grund der havde jo lige været jul men det var også begyndt at være et stykke tid siden nu, det var ret underligt at tænke på men han kunne godt lide tanken.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:54 am

Hun vendte sig om efter at have fået styr på sig selv igen"jeps jeg har været på Hogwarts, og har aldrig oplevet en SÅ kedelig dag, med SÅ mange børn, men den var kedelig fordi jeg brugte al min tid på eftersidninger"sagde hun med et grin.
"ååh øøhm..ikke noget jeg kiggede bare for at se hvad der var"løj hun og smilede ubekymret til ham"men hvad er du så glad over i dag?"spurgte hun nysgerrigt og for at få samtalen væk fra hende
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:02 pm

"Virkelig hvis du virkelig har været på Hogwarts ville du ikke kede dig for så ville du på en dag til at virke sjov, som jeg gør får dagene til at virke hurtigere og bedre, men det er vel hvad det er en hård dag.. en kedelig dag"sagde han langsomt og man kunne høre han nød ordene, hans øjne blinkede hurtigt og men hans hjerte hurtigere.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:15 pm

"eftersidninger i spådom er meget kedeligt! og især hvis det foregår i en hel dag, hvor du kun lige har været til timerne som du skulle og bagefter er gået lige op til eftersidning! Jeg har ikke en gang fået noget af spise."sagde hun surt og begyndte at tænke over en måde at tage hævn over læreren.
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:28 pm

"haha, professoren er nok skør, men det er ret spændene spådom, Jeg syntes ikke der er mange der vil havde eftersidninger på den måde Jad, altså spådom er nemt lad som om du tror på det og jah så går det over"sagde han til hende og tog en bog frem fra dem på bordet, de var spådoms bøger den ene hed *At tro på det ukendte* af Wilhelmina Slater han smilte til hende og mumlede nogle ord og fik bogen op, "Undskyld formular mod mudderblods.."
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:45 pm

"jeg hader spådom, jeg ser ingen logik i det, og derfor gider jeg ikke at beskæftige mig med det! jeg vil ikke på holdet igen næste år, det er simphelthen for kedeligt!"sagde hun med et smil.
"Det er okay" sagde hun med et lille grin og satte sig over i lænestolen igen, hvor hun slængede sig hen over det ene armlæn.
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 8:35 pm

"Du må lærer at forstå at verden er mere end det du siger, logik findes ikke nærmere sammensværelse findes du kan vide alt med spådom, for alle og kun over en kop te.. "sagde han hurtig til hende med et smil på læben "Du ved jeg studere meget og minder om en bog orm jeg er anderledes eks, jeg er med på slytherins holdet, og du er anfører og jeg er jah du ved målvogter, og der er der ingen logik i vel?"sagde han langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 9:16 pm

Hun kiggede på ham med et grin"der er meget logik i Quidditch! f.eks mine taktikker til dette års kampe!"sagde hun med et smil" og nej du er ikke en bog orm..bare klog, og glad for viden"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 9:35 am

"Jeg tror enten hatten havde sagt Ravencalw end dette, Hah! rigtigt man, vi skal finde i år..!"sagde han hurtigt og smilte til hende over hun sagde han ikke lige var en bogorm selvom han selv mente det.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 4:44 pm

"selvfølgelig skal vi vinde!"sagde hun med et smil"Desuden har jeg øvet mig i skulderskub med min bror, Hende Gryffindor søgeren ser alt for spinkel ud! hun ryger af med det samme!"sagde hun med et ondt grin og glædede sig til at skubbe hende af kosten og smilede for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 6:18 pm

"Hah... er du ikke ny anfører på holdet?"spurgte han forsigtigt hende med et smil, og så på hende med et skælvende blik i hovedet, han var ikke sikker på hun kunne klare det hun var forholdvis meget ung i det og hun virkede meget selvsikker det var jo en god ting, men måske ikke lige til hende eller en anfører.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 6:29 pm

Hun nikkede"jo jeg fik det af vide i ferien!"Sagde hun med et smil og tog en elastik af sit håndled og
satte sit hår op i en knold. Meget hurtigt og med øvede hænder så det så flot ud selvom det var lidt pjusket og uglet."så, har du øvet dig i ferien, eller har du slugt noget mere viden?"spurgte hun drillende og grinede venligt
Tilbage til toppen Go down
Chriscon

Chriscon


Fulde Brugernavn : Chriscon
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 45
Oprettelses dato : 01/01/10

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 11:08 pm

"Faktisk har jeg kun læst og sådan, men øver her på sluttet mange gange en gang om ugen cirka, i 7 timer"smilte han og håbede den gik for ellers ville hun nok blive sur, eller noget eller enda sætte ham af holdet, og hun vidste at det villle være enden for deres venskab hvis hun gjorder det.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitimeMan Jan 04, 2010 11:23 pm

"Tjah, det er vel også fint nok! så længe du ikke bliver dårligere fordi du læser for meget og øver for lidt!"sagde hun med et smil, hun vendte sig om så hun havde benene op af ryglænet og hovedet ned i hønden. hun fjernede en lille lok som var røget ud af hendes knold, og kiggede
på ham."hvad læser du i?"spurgte hun nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Slytherins opholdsstue Empty
IndlægEmne: Sv: Slytherins opholdsstue   Slytherins opholdsstue Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Slytherins opholdsstue
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Salazar Slytherins Uhyre..
» Kedelig aften - Bellapais' opholdsstue

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Kollegierne-
Gå til: