MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Susepulver stinker

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 9:31 pm

Kandi kiggede på ham med store øjne, hun havde været opslugt i sine tanker. " Jeg tænkte bare" sagde hun så og sendte ham et beroligende smil. Hun kiggede ned på ham og smilte sødt, mens hun begyndte at tænke igen. " Der er kun dig her, ja" sagde hun og kom tilbage til nutiden. Hun kiggede ud af vinduet og hendes kinder var svagt lyserøde, men man lagde ikke mage til det. Hun rødmede ikke så meget, ikke ligeså meget som da han kyssede hendes kind. Hun kiggede på ham igen og smilte svagt. " Du virkede glad da jeg sagde at jeg nok skulle være sød.. Hvorfor?" spurgte hun undrende og smilte et lille forvirret smil, mens hun kiggede ham ind i øjnene.
Billederne kom stadig med dumme komentarer af Jacop og billedet af Dumbeldore blinkede venligt til Kandi og hun smilte svagt tilbage til ham også forsvandt han ind i et andet billedet.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 9:59 pm

"Ja, du tænkte så meget at du ikke besvarede mit spørgsmål, om de her billeder kunne fortrylles?" spurgte han igen og smilte varmt til hende. "Hvad tænkte du på?2 spurgte han og kiggede betragtende på hende. "Vi er alene, ud over malerierne, som snart holder mund," sagde han og kiggede på hende, med nogle blide øjne. "Jeg kan godt li', at folk er glade. Og du ser meget pænere ud, når du er glad. Et smil klæder dig. Du går fra at være lækker, til at være top lækker," sagde han og kærtegnede stadig hendes hånd. "Jeg er ved at være træt af de billeder, kan man kaste en besværgelse på dem?" spurgte han og satte sig ved siden af hende igen, da han havde siddet på gulvet før.
Han smilte bare til billederne, som var det ingenting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 10:09 pm

Kandi kiggede på ham og grinte så lidt. " Jeg tror ikke de kan fortrylles" sagde hun smilende og rodede i hans hår, mens hun grinte lidt. Hun kiggede på billederne og smilte sukkersødt til dem, og man kunne tydeligt se at det var falskt. Hun kiggede på Jacop igen og smilte et skævt smil. " Jamen det ved jeg da godt" sagde hun i en snobbet tone og grinte så. Hun fik altid det afvide af de fleste drenge. At hun var lækker. Hun sukkede og kiggede smilende på ham, mens hun kørte en hånd gennem sit mørke blonde hår. Hun kiggede på ham og aede ham på kinden, mens hun smilte til ham. Hun tog hånden til sig igen og grinte lavt. Kandi syntes hun kunne høre nogle udenfor Opholdstuensdør. "Kan du også hører noget?" spurgte hun og kiggede på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 10:53 pm

"Kan I ikke fortrylles?" spurgte han irriteret til billederne. Han bed sig let i læbe, og billederne rystede på hovedet. Han sukkede. "Jeg lovede dig, at jeg ville få dem til at holde kæft," sagde han og kiggede på hende. "Ja, det skal jeg," sagde han og bed sig let i læben. Han lagde en hånd på hendes kind, og kærtegnede den blidt. Han satte sig lidt tættere på, og trak sit eget hovede hen mod hende, og kyssede hende blidt på munden. Billederne lovede, og utroiligt nok, så gjorde de det. De frøs fast, og han trak sig tilbage igen. "Sådan," sagde han og rødmede meget. Han kiggede ned.
"Ja, jeg er happy-face," sagde han og grinte lidt, mens han stadig havde røde kinder.
"Jeg kan høre noget, men er ikke sikker," sagde han og lukkede øjnene, og lyttede efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:13 pm

Kandi kiggede med store øjne på Jacop og havde glemt alt om lyden. HEndes kinder var røde og hendes udtryk var overrasket. Hun havde ikke troet at han faktisk ville kysseh den. Langsomt kørte hun en hånd over sine læber og sp helt overrasket ud. Hun kiggede ned i gulvet og ville ikke have at han så hvor overrasket og forlegen hun var blevet. Hun undgik øjenkontakt med ham og nynnede for sig selv. " du fik dem til at være stille" sagde hun så og grinte lidt forlegent, mens hun kiggede på sine fødder. Hun sukkede og hendes kinder var stadig lysrøde. " Du er da ikke kun Happy Face" sagde hun og grinte lidt, mens hun stadig var lidt overrasket over at han havde kysset hende. Kandi skulede til billederne, som var helt stille og bevægede sig ikke den mindste smule.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:32 pm

Han smilte til hende. "Undskyld, men jeg havde lovet dig, og jeg gjorde det ikke ufrivilligt," sagde han. Han tog blidt ved hendes hage, og ville løfte hendes hovede op. "Jeg ved du rødmer, det klæder dig. Du behøves ikke gemme det, jeg rødmer også," sagde han stille. "Undskyld, jeg skulle ikke have gjort det," sagde han og kiggede selv ned. Han synes han var dum, sådan abre at gøre det. "Du skal ikke tage det personligt, det var bare for at få dem til at holde mund," sagde han og forsøgte øjenkontakt, hvilket ikke lykkedes. "Ja, det lykkedes mig at få dem til at tie stille," sagde han og bed sig i læben. "Men nok ikke på den måde du ønskede det. Undskyld," blev han ved. Han smilte dog, han nød det, men det kunne han ikke sige til hende. Han nød det en lille smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:37 pm

Kandi nikkede hurtigt en enkelt gang og tog sit hovedet til sig igen. " du behøver ikek at undskylde.." sagde hun så endelig efter en pinligtavshed. Hun sukkede og kiggede så på ham med et smil. Man kunne ikke se på hende at hun havde været overrasket mere, hun så faktisk glad ud. " For tja.. jeg nød det faktisk en lille smule" sagde hun så med en lille stemme og kiggede nervøst ned i gulvet, mens hun kørte en hånd gennem håret. Hun vidste lige efter hun havde sagt det at hun slet ikke skulle have sagt det. Hun sukkede og kiggede så ned på hendes hænder. Hun kiggede genert på Jacop og smilte et lille sødt smil til ham, før hun slog blikket ned ¨på sine hænder igen.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:44 pm

Jacop blev lidt gladere, da han fik et glimt af hende. "Jo, jeg behøver at undskylde. Jeg skulle ikke have gjort det," sagde han og sukkede. "Du fristede bare, din søde side, dit udseende, og så den chance," sagde han og rødmede da han sagde, at han havde en anden metode, men brugte kysse metoden med vilje. "Du smiler, hvorfor?" spurgte han stille og fik så forklaringen bagefter. "Det... Det gjorde jeg også," sagde han indrømmende, og rødmede meget. Hun havde sagt det, så kunne han godt sige det. "Kun en lille smule, men jeg gjorde det," sagde han og blegnede helt af. Fuldstændig tomatrød kulør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 16, 2010 11:49 pm

KAndi kiggede på ham og grinte lidt af hans nye kulør. " Du er altså sød når du rødmer" sagde hun og smilte til ham, mens hun grinte lidt. Hun var selv rød i hovedet, men ikke lige så meget som ham. Hun kiggede på ham og smilte opmuntrende, mens hun tog blidt fat i hans hage og fik ham til at se ind i hendes øjne. " hvordan kan jeg friste folk?" spurgte hun og sendte ham et forvirret smil, mens hun stadig holdte ham blidt ved hagen. Hun tag sin hånd til sig igen og kiggede rundt. Hun var glad for at de kun var dem og ingen andre. Hun sukkede lavt og kiggede så på JAcop igen.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 12:03 am

Han kiggede på hende og sukkede. "Jeg er sød ud med rødmen, jeg skulle måske sige det samme?" han bed sig let i læben. Han så på hendes rødmen, som klædte hende meget godt. Han grinte let, og kiggede på hendes ansigt. Det var perfekt. "Du frister folk, med de her," sagde han og lod en finger køre over hendes revne, der skiller overlæben og underlæben. "Det frister mig," sagde han og smilte. "Det gør de stadig," sagde han stille og fugtede sine læber. Som om det var dem han fugtede af. Det var det dog ikke. Hans læber var tørre. Han sukkede. "Dine fyldige røde læber, som både kan sige varme, men også kolde ord,"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 12:12 am

Kandi rødmede endnu mere og kiggede på Jacop. Han var virkelig sød og han fik hendes tanker til at gå blanke. Hun sukkede og kunne mærke hans finger ved hendes læber. Hun fik gåsehud, men det var på en god måde hun fik dem. Han kiggede på ham med store øjne og man kunen se varmen i hednes øjne. Hun sagde ikke noget, men hun rødmede meget. Hun kiggede ind i hans øjne, men kiggede så hurtigt væk igen. " Hvordan kan de friste dig?" sagde hun tøvende og genert, hendes stemme var forvirret og hun forstod aldrig hvorfor nogle drenge følte sig fristet af hende. Hun sukkede og kunne stadig mærke hans finger ved hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 12:31 am

Jacop bed sig let i læben. "Du er meget sød når du rødmer," sagde han og lagde en arm om hende. Han fjernede sin finger fra hendes mund og sukkede. Hun var en meget sød pige, smuk, dejlig og hun kunne få en til at føle sig som en konge. Han bed sig let i læben. "Du frister mig, fordi: du er smuk, dejlig, lækker, sød, sjov og man føler sig som en konge, i dit selskab," sagde han stille og smitle varmt, mens han rødmede. "Dine fyldige læber, som kun ser meget fristende, til din rødmen," sagde han stille og fugtede sine læber igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 12:39 am

Kandi kiggede på ham og grinte lidt. " jeg for ikke folk til at føle sig som konger" sagde hun grinende og man kunne se på hende at hun var smigret og genert. Hun kiggede på ham og kunne mærke hans arm om hende. Hun kiggede på ham og smilte så, mens hendes kinder var lyserøde. "det er dig der for mig til at føle mig speciel" røg det ud af hende og hendes hånd fløj op til hednes mund. Hun holdte sig for munden og sagde ikke mere. Hun var blevet helt rød i hovedet, efter hun havde sagt det. " jeg.. glem det jeg sagde" sagde hun hurtigt og holdte stadig sin hånd oppe for munden. Hun var blevet helt rød i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 12:50 am

Han smilte lidt. "Du får mig til at føle mig som en konge, en meget speciel person," sagde han og bed sig let i læben. Hans arm blev drejet over på hendes skulder, hvor efter han rykkede tættere på hende, og kærtegnede hendes skulder. "Du er speciel, det er defor jeg rigtig godt kan li' dig," sagde han og slog selv hånden op for munden. Han var helt rød i hovedet. Han bed sig let i læben, og fjernede hånden fra munden. Han lukkede øjnene. "Jeg glemmer det ikke," sagde han stille. "For du mener det," sagde han og rødmede. "Bliv ved med at snakke, din sexede stemme kan jeg li'," sagde han og lagde en hånd på hendes hånd, og forsøgte at fjerne den blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 2:00 pm

Hun kiggede på ham med store øjne og grinte meget lavt, efter han havde sagt at hendes stemme var sexet. " Det er den altså ikke.." sagde hun endelig og fjernede sin hånd fra munden. Hun var helt rød i hovedet, men hun prøvedet at ignorere det. Kandi kiggede på ham og et lille smil spillede om hendes læber. Hun tog sin ene hånd til sig og kørte den gennem sit hår. Hendes blik hvilede på Jacop i lidt tid før hun kiggede ind i den tomme pejs igen. "må jeg prøve noget?" spurgte hun og kiggede endelig på ham igen, med et drillende smil. Hun ventede ikke på han svarede, hun gjorde det bare. Hndes hånd var ved hans kind og hun kærtegnede den blidt. Hun fik et drillende limt i øjet og stak sin hånd ind under hans bluse og kærtegnede hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 3:32 pm

Han smilte og nikkede. "Det kan godt være den ikke er sexet, men jeg kan stadig li' den," sagde han og kiggede på hende. Hun var helt rød i hovedet, hvilket resulterede at hun så meget sødere ud. Specielt fordi hun smilte. Han kunne næsten mærke hendes smil, og det gav et eller andet rart inedni ham. Han smilte og rødmede selv, for han viste at de begge var skyld i det. Han kiggede på hende, med sine store brune øjne, som betragtede hende med et smil. "Hvad vil du da prøve?2 spurgte han hurtigt, men hun havde allerede hånden på kinden. Lige pludselig kom der en hånd op på hans lidt trænede krop. Han trække den væk, men det var en skam... for han nød det faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 3:48 pm

Kandi tog hånden til sig og kiggede på sine hånder. " undskyld" sagde hun så stille og kørte en hånd gennem håret. Hun flettede sine egne hænder sammen, og kiggede på dem. Hun vidste ikke hva hun skulle sige, da hun var bæevet meget genert. Kandi kiggede op på billederne, som var helt stille, man kunne se at de sad og tænkte onde ting men de holdte deres løfte. Hun lagde sit hovedet på Jacop's skulder og kiggede op på ham. " Jeg skulle ikke have gjort det, jeg fik vare lyst" sagde hun stille og trak på skuldrene, mens hun grinte lidt af sig selv. Hun var fjollet og hun vidste at hun skulle havde ventet på et ordenligt svar før hun gjorde det. " Her er stille" mumlede hun og kiggede på Jacop med et lille undskyldende smil.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 4:04 pm

Jacop kiggede på hende, mens han smilte. Han havde ikke noget imod det, men kunne han sige det? "Kandi? Du skal ikke undskylde," sagde han og satte sig helt tæt på hende. Han rødmede abre ved tanken om han skulle hviske det til hende. "Jeg nød det," hviskede han og kiggede ned. Kinderne blussede op, og blev helt røde. Han kunne se hun var blevet genert, men ville ikke kommentere det. Den store kolde pige, havde følelser. Gode følelser. Han smilte og kunne mærke hendes hovede, på hans skulder.. Han lagde bare armen om hende. "Det er okay du bare fik lyst," sagde han og bed sig diskret, let i læben. "Jeg fik ikke lyst til at nyde det, jeg gjorde det bare," sagde han og rødmede. Han lukkede øjnene, og nød igen hun var tæt. "Det er ligemeget, om du ventede," sagde han og nussede hendes hår, "Jeg havde ikke noget imod det," sagde han stille og kiggede på hende. "Ja, her er stille. Takket være billederne," sagde han hånligt, og så at et billede skulle til at sige noget til det, men Jacop gav billedet blikket, og det frøs igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 4:21 pm

Hun kiggede på ham og smilte glad. " Er du nu sikker?" sagde hun i en drillende tone og pirkkede ham på hans læbe. Hun kiggede på ham og grinte glad, mens hun blinkede drillende. " Jeg er i drille humør" sagde hun så undrende og lagde sit hovedet på hans skød. Hun kiggede op på ham og ræakte tunge til ham. Hun lå faktisk godt på hans skød. Hun grinte lidt og kiggede op på ham med et smil. Han var helt rød i hovedet og det så sødt ud itl ham. Kandi lagde sin hånd på hans kind og kærtegnede den blidt. " Du er altså sød når du rødmer" sagde hun og smilte til ham. Hun kørte en hånd gennem håret, hvilket var lidt svært når hun lå på hans skød. Det var en mærkelig vane hun havde: enten bed hun sig i læben eller kørte en hånd gennem sit hår. Kandi smilte uskyldigt og kunne mærke varmen der blussede op i hendes kinder og de blev røde. Hun kiggede på billede som Jacop fik til at fryse bare ved at sendte det et blik. Hun grinte og kiggede så på ham igen. " Vis blikke kunne dræbe" citerede hun så og grinte lidt, mens hun stadig kærtegnede hans kind blidt.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 4:45 pm

Han bed sig let i læben, og smilte så bare varmt. "Ja. Det er jeg, og jeg tør godt indrømme det," sagde han med et lille smil. Hun var i drillehumør, det avr da bedre med drillehumør, end at have et koldt humør? Han smilte stille, og lyttede til det hun sagde, mens han bare rødmede mere. Han rdømede specielt meget, da hun lagde hovedet i hans skød, men kiggede bare på hende, mens han nussede hende i håret med den ene hånd, og kærtegnede hendes kind med den anden. Han rødmede endnu mere, da hun lagde en hånd på hans kind. "Jeg synes at rødmen klæder dig bedre," sagde han med et varmt smil. Dog blandet med noget forlegent ind i. "Hvad vil du gerne nu? Udover at drille folk?" spurgte han med et smil og prikkede hende på maven. Han grinte lidt, da hun så så sød ud med rødmen, og at hun lå i hans skød med hovedet, og håret spredt id til alle sider. Han smilte varmt. "Hvis blikke kunne dræbe, var det billede ikke levende mere," sagde han med et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 5:39 pm

Kandi kiggede op på Ham og smilte uskyldigt. Hendes rødmen var ikke så kræftig mere, men man kunne stadig se den. Hendes hår lå spredt ud på hans skød og hun nød faktisk at han kørte en hånd gennem hendes hår. Kandi tog sin hånd til sig og smilte lidt. " Så siger vi det, men det syntes jeg ikke" sagde hun og grinte lidt for sig selv. Hun var ikke van til at sidde sådan her med nogen.
Kandi tænkte lidt over hans spørgsmål og smilte så. " det ved jeg faktisk ikke?" sagde hun undrende og legede med et lille stykke af hans bluse igen. Hun kiggede op på ham igen og rækte tunge af ham. "Jeg ville bare drille dig.." sagde hun så og lagde sig på siden, mens hun legede med hans hjørne af blusen. Hun grinte lidt og kiggede tøvende op på ham. " jeg føler mig meget lille" Sukkede hun og tog hånden ind under hans bluse og kørte hånden over hans veltrænede overkrop igen og grinte lidt, mens hun rødmede.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 5:58 pm

Han smilte og betragtede hende. Hendes rødmen forsvandt, men hans blev der endnu. Han havde ikke chance for at fjerne den, inden han kom til at kigge på hende igen? Bare at kigge på hende, fik ham til at rødme. Hendes læber fristede stadig, og han blev nødt til at lukke øjnene. Han sukkede og trak vejret dybt. "Du frister mig," sagde han, og åbnede sine øjne igen. Han var bare blevet rødere i hovedet, ved at sige det. "Men det synes jeg, og der er ikke noget du kan gøre ved det," sagde han og smilte.
Han smilte og kunne se hun var glad, hvilket fik ham til at blive glad. Han smilte varmt til hende, med et kærligt blik. Han kørte stadig sin hådn, blidt gennem hendes hår, mens han sukkede glad. Han bed sig let i læben, diskret. "Vil du gerne drille mig, hvordan?" spurgte han med et kærligt smil. "Kan du godt li' min bluse?" spurgte han med et smil, og kærtegnede stadig hendes kind. Bare fordi hun fjernede sin hånd, betød det ikke han skulle fjerne sin hånd. Hendes fyldige røde læber, som bevægede sig i takt med hun sagde noget, fristede ham mere og mere. Han kneb øjnene sammen, og bed sig hårdt i læbe. Hun fristede helt vildt. Han sukkede, og kunne mærke hendes hånd på hans krop. Han rødmede let, og kiggede på hende, hvordan hun begyndte at rødme også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 6:11 pm

Hun kiggede op på ham og lukkede øjnene. Hun rødmede endnu mere, nu hvor han forklarede hende hvordan hun fristede ham. Hun sukkede og åbnede øjnene, mens hun kiggede op på ham. " skal jeg så gemme mig eller hvad?" spurgte hun drillende og gemte sit ansigt ned i hans skød. Hun grinte lidt og lå nu på maven i sofaen. Hun havde lukket øjne, men hun kunne mærke varmen der boblede under hendes hud og gjorde hendes kinder røde. Hun trak stille på skuldrene og hvilede så sin hage på hans ene ben. " Den er bare meget intresant.." sagde hun drillende og hun havde fjernet sine hånder. Hun kiggede tøvende op på ham og grinte så lidt. " Jeg vil drille dig på mange måder" sagde hun og smilte drillende og kyssede hans ene lår, mens hun grinte lidt. Hun kiggede op på ham og smilte drillende. Hun kiggede lidt rundt og sendte så tilsidst Jacop et varmt smil, mens varmen boblede under hendes kinder og fik hende til at rødme.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 6:32 pm

"Ja. Du skal gemme dig, hvis du ikke vil kysses igen," sagde han stille og rødmede svagt. Den svage rødmen slog sammen med den store rødmen, og gjorde ham helt rød i kinderne. Han sukkede dybt og betragtede hende vende sig om. Han kærtegnede hendes ryg, langsomt og blidt, da hun alligevel gav ham hendes ryg, på en måde da. Han kunne mærke hendes nasigt i hans skød, og grinte let. "Struds," sagde han med et smil. "Okay, hvordan kan en bluse være interessant? Du har ikke noget at lave, vel?" spurgte han med et svagt smil. Han rystede på hovedet, og en masse billeder var begyndt at røre sig, Jacop vidste godt de ikke vil stoppe for evigt. Han kiggede på dem, "hvad vil I nu have jeg gør?" spurgte han og kiggede koldt på dem, men med et varmt smil, så det ville forvirrer dem. "Du er velkommen til at drille mig," sagde han med et smil. Han kunne mærke hun kyssede hans ene lår, og kunne ikke andet end at nyde det. Han smilte, "Kan du li' at kysse mig?" spurgte han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 6:55 pm

Kandi grinte lidt og kiggede så op på ham igen. " jamen så skal jeg da ikke gemme mig" sagde hun i en drillende tone og kiggede på hans rødmen. Hun rødmede selv, men prøvedet at ignorere varmen fra hendes kinder. Hun sukkede og gik gåsehud, da hun kunne mærke hans hånd på hendes ryg. Hun smilte varmt og der var et drillende glimt i hendes grønne øjne. Hun trak på skuldrene og nikkede så en enkelt gang. " Jeg keder mig måske lidt.." sagde hun tøvende og trommede med to fingre på hans lår. Hun grinte lidt og rødmede da Jacop spurgte om hun kunne lide at kysse ham. " Det ved man aldriig..." sagde hun drillende og trommede videre. Hun havde jo ikke kysset ham før, det var jo ham der kyssede hende. " De vil sikkert have dig til at gøre et eller andet sjofelt" sagde Kandi drillende og lagde sin kind mod hans ben, mens hun kiggede op på ham med et kærligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Susepulver stinker - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Susepulver stinker
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Kollegierne-
Gå til: