MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Susepulver stinker

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 7:12 pm

Han smilte og betragtede hendes rødmen. Det at hun kiggede på ham, måtte han lukke øjnene for ikke at kysse hende. "Hvis du ønsker jeg kysser dig igen, så bliv ved mes at se op," sagde han stille og åbnede øjnene. Han kunne se hun havde kigget ned igen, men om hun kiggede op igen, det var ikke til at vide? "Du keder dig lidt, måske meget?" han smilte varmt til hende. "Du gør ikke andet end at kede dig?" sagde han, og kærtegnede stadig hendes ryg blidt. Han bed sig let i læben, og nussede hendes hår med den anen hånd. "Ligger du godt?" spurgte han og rødmede, da han kom i tanke om hun jo lagde i hans skød. "Nej, man ved aldrig. Det er derfor jeg spørger dig?" sagde han og smilte til hende. Hun kyssede ham på låret lige før, så nu kyssede han hende på linden. Han rødmede og kiggede på hende. "Ja, det vil de nok. Men hvad?" spurgte han igen billederne, men de svarede ham ikke. "Kan du ikke spørge, Kandi?" spurgte han stille og bed sig let i læben, diskret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 7:33 pm

Hun kiggede op på ham og grinte lidt. " Vi skal vel se om dur tør, kysse mig" sagde hun drillende og prikkede ham på næsen, mens hun kiggede ind i hans øjne. En ny rødmen erstattede den anden og gjorde hendes kinder helt røde. Hun sukkede og kiggede op på ham igen og trak så på skuldrene. "Jeg keder mig kun fordi at jeg ikke ved hvordan jeg skal drille dig." sagde hun og fniste og hendes hånd røg op for hendes mund. Hun opførte sig for piget lige nu, syntes hun selv. Hun satte sig op, så hun sad på hans skød og kiggede ham dirkete ind i øjnene. " Jeg ved det ikke selv. måske kysse dig?" sagde hun i en drillende tone og havde glemt at hun sad på ham og de sad faktisk tæt. Kandi grinte lidt og trak så på skulderne, mens hun kørte en hånd hen af hans kind og ned af hans hals. Hun rødmede svagt og tog hånden til sig og lod den falde ned i sit skød igen. Hun slog blikket ned åp sine hænder og kunne godt lide at sidde her. Hun kiggede op på ham og sendte ham et uskyldigt smil. "Jeg tør ikke sige det" sagde hun endelig og rødmede stort. Hun kiggede over skulderen, og gav billederne et spørgende blik. " hva skal han gøre?" spurgte hun og grinte lidt. Et af billederne knækkede sammen i en kraftig fnisen og de andre fortsatte med at kigge med et drillende blik på den. " helt klart noget Erotisk eller noget" sagde hun og grinte selv en enkelt gang, før hun kiggede tilbage Jacops brunee øjne. Han fristede hende meget, men hun turde ikke sige det. Hun strøg en finger over hans underlæbe, mens hun kiggede på hans læber. Hun lod sin finger hvile på hans underlæbe og rykkede lidt tættere på Jacop, så hun sad helt op af ham. Et kraftig rødmen blandede sig med den lille rødmen og gjorde hende helt tomat rød i hovedet. Hun havde ikke fjernet fingeren og så bare på hans læbe, med et tænkende udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Susepulver stinker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 17, 2010 8:10 pm

Han smilte lidt og betragtede hendes betvivelse, "tror du ikke jeg tør?" spurgte han med et lille smil. Han smilte og lod sin hånd hvile et kort øjeblik på hendes kind, inden han lod den køre op til hendes pande, og kørte hånden gennem hendes hår, blidt og roligt. "Du ved ikke, hvordan du kan drille mig," spurgte han og smilte varmt til hende. Han grinte lidt. "Du er så sød når du rødmer," sagde han og kiggede på hendes rødmen. Billederne gav ham blikket: Stop det, jeg skal brække mig. Dog tog Jacop sig ikke af det, da han var ret ligeglad med hvad billederne syntes. Han kunne se hun ikke kunne lide den måde, hun var på lige nu. "Jeg er ligeglad med, hvordan du opfører dig," sagde han og lagde en hånd på hendes hånd, og hjalp med at fjerne den. Han kiggede på hende, da hun sad på ham. Han smilte. "Du kysser mig bare," sagde han og hun fristede ham fortsat. Hun sad meget tæt på ham nu, og han kunne mærke hendes blide ånde, den savge vejrtrækning, hendes fyldige læber snakke. Han lagde sin pande mod hendes, blidt og smilte varmt. "Du er god til at rødme," sagde han stille og kyssede hendes rødmen, på begge kinder. "Jeg tror ikke ligefrem det hjalp, men det fristede," sagde han og blinkede til hende.
Han kunne høre hendes usikkerhed, med at sige noget, som han ikke havde helt anelse om var? "Sig det nu bare, der sker ikke noget," sagde han og lod sin hånd glide ned ad hendes kind, blidt. Han smilte og kiggede hende i øjnene, hvilket ikke var svært da han havde hendes hovede, lige foran ham. Han blinkede en kort gang, og hans hjerte slog et slag over. Han bed sig let i læben, og smilte bare. Han kunne endnu tydeligere mærke hendes ånde nu, og det firstede ham bare mere.
"Jeg kender ikke de billeder, så jeg ved ikke, hvad erotiske handlinger er for dem," sagde han stille og kiggede på hende, med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Susepulver stinker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 18, 2010 5:04 pm

Kandi sukkede og rejste sig op, mens hendes glad udtryk forvsandt. " undskyld.." sagde hun stille og vendte om på hælen. Hun gik op på trappen og stoppede op. Hun kiggede tilbage på ham, med et undskyldende blik og fortsatte så sin gang op af trappen. Hun vidste ikke hvorfor hun bare gik fra ham, men hun havde en mærkelig følelse om at det ikke ville gå hvis de fortsatte.
Kandi sukkede og stod nu lige foran døren. Hun tog stille fat i håndtaget og lukkede døren op. Hun gik ind og stilte sig bag døren og kiggede bare ligeud i luften. Hun havde lige fundet ud af at hun havde følelser for en anden.

// out //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Susepulver stinker - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Susepulver stinker   Susepulver stinker - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Susepulver stinker
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Kollegierne-
Gå til: