MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tidsfordriv

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Sati

Sati


Fulde Brugernavn : Sati Elisabeth Carline Mlinqie
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 46
Oprettelses dato : 16/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:07 am

"jo.. jo det er også rigtigt, jeg må nok hellere gå i seng nu!" sagde hun og bed sig i læben men blev stående
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:14 am

"Du kommer ikke si seng, ved at stå der," sagde han stille. "Er der noget du vil?" spurgte han stille, og smilte til hende. Et frækt smil, bredte sig ud over hele hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Sati

Sati


Fulde Brugernavn : Sati Elisabeth Carline Mlinqie
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 46
Oprettelses dato : 16/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:16 am

"du er værre end man tror!" drillede hun og så på ham med et gengældt smil "hvor gammel er du egentlig?" spurgte hun så med en blid stemme
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:18 am

"Ja. MEget værre. DEt er helt trist," sagde han drillende, og smilte stille. "Jeg er sytten. Ældre end dig.." sagde han stille, da han kunne se, hun ikke var sytten. Eller måske, men han var ældst!
Tilbage til toppen Go down
Sati

Sati


Fulde Brugernavn : Sati Elisabeth Carline Mlinqie
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 46
Oprettelses dato : 16/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:21 am

"jeg er da 16 gode år!" sagde hun og lagde begge hænder mod hans ventrænede brystkasse "17 aha" sagde hun og smilede frækt til ham
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:22 am

Han smilte frækt tilbage, og kiggede hende ind i øjnene, med hans varme, brune blik. "Ja... sytten, som jeg sagde før?" sagde han med et smil. Han kunne mærke hendes hænder på hans krop, og han rødmede meget lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sati

Sati


Fulde Brugernavn : Sati Elisabeth Carline Mlinqie
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 46
Oprettelses dato : 16/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:24 am

hun smilede stadig og gik over i et mere forførende smil "hvorfor rødmer du? er det for meget for dig?" sagde hun og smilede endnu
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:25 am

"Nej. Det er dine hænder. Der plejer ikke at være nogen hænder der," sagde han stille. Han smilte lidt, og fik et forførende smil, blændet lige i ansigtet. Han smilte bare til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sati

Sati


Fulde Brugernavn : Sati Elisabeth Carline Mlinqie
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 46
Oprettelses dato : 16/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:27 am

HUn fortsatte sit smil og lagde hovedet på skrå og spredte sine fingre "skal jeg da flytte dem?" sagde hun drillende forførende
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:27 am

Han hævede et øjenbryn. "Det er helt, dit eget valg," sagde han stille, og stod bare ret, så hun kunne gøre, hvad hun ville.
Tilbage til toppen Go down
Sati

Sati


Fulde Brugernavn : Sati Elisabeth Carline Mlinqie
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 46
Oprettelses dato : 16/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:29 am

"du er lidt kedelig!" sagde hun og smilede stadigvæk, hun så ham lige i øjnene og hendes smil spillede rundt i hendes ansigt
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:30 am

"Hvorfor er jeg så kedelig," sagde han stille, og trådte et skridt tilbage, så hun ikke rørte ham mere. "savner du min krop?" sagde han drillende, og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Sati

Sati


Fulde Brugernavn : Sati Elisabeth Carline Mlinqie
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 46
Oprettelses dato : 16/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:31 am

"mååske!" sagde hun drillende og vendte sig "meen hvis du er træt kan jeg da godt gå i seng nu!" sagde hun og smilede uden han kunne se hendes ansigt
Tilbage til toppen Go down
Jacop

Jacop


Fulde Brugernavn : Jacop Dawnson
(IRL) Alder : 27
Mand Antal indlæg : 133
Oprettelses dato : 04/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:32 am

"Jeg er ikke træt. Jeg står her endnu," sagde han stille, og smilte. "Jeg synes du skal gå i seng, hvis du er træt," sagde han stille, og smilte varmt til hende, med et strejf af et frækt smil.
Tilbage til toppen Go down
Sati

Sati


Fulde Brugernavn : Sati Elisabeth Carline Mlinqie
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 46
Oprettelses dato : 16/01/10

Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 3:35 am

"du vil jo ikke have jeg går i seng vil du!" sagde hun og grinede kort "du prøver bare at spille ham den flinke" sagde hun og vendte sig om og så drillende på ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tidsfordriv - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Tidsfordriv   Tidsfordriv - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tidsfordriv
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Tidsfordriv

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Trapperne-
Gå til: