MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dejlings, mine skønne dejlings... goodbye..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dejlings, mine skønne dejlings... goodbye.. Empty
IndlægEmne: Dejlings, mine skønne dejlings... goodbye..   Dejlings, mine skønne dejlings... goodbye.. Icon_minitimeOns Feb 10, 2010 7:44 pm

Well har valgt at forlade denne side. Grunden er den at tiden, lysten og tja alt det andet er forsvundet ang. denne side. Derudover synes jeg aldrig jeg er på samtidig med nogle af jer som jeg kan lide at skrive med - nemlig mine smuklige dejlings (i ved hvem i er...) det har været en kort fornøjelse.
Men hvis nogle skulle få lyst til at skrive med mig igen kan i komme i kontakt med mig herpå: KLIK HER - DET ER ET KLIKLINK! På den side hedder jeg Ailyn.

Men byebye for nu.

Mange knus Ailyn <3
Tilbage til toppen Go down
Roselle

Roselle


Fulde Brugernavn : Roselle Antoinette Bellamont
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 107
Oprettelses dato : 30/12/09

Dejlings, mine skønne dejlings... goodbye.. Empty
IndlægEmne: Sv: Dejlings, mine skønne dejlings... goodbye..   Dejlings, mine skønne dejlings... goodbye.. Icon_minitimeTors Feb 11, 2010 9:41 pm

sødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesødesøde Lyn, jeg forstår dig fuldt ud :3
Tilbage til toppen Go down
 
Dejlings, mine skønne dejlings... goodbye..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvor er mine penge?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne :: Sidens OOG forums :: Sladder og Historier-
Gå til: