MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Det nye år, et lysere år?

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 7:12 pm

Dato: 01.02.2010
Tid: 16:30
Sted: Udenfor i en slotsgården.
Vejr: Mørket er ved at sænke sig over slottet.
Omgivelser: Ikke noget særdeles nævneværdigt.

Det var første weekend inde i det nye år, det havde været en yderst dejlig vinterferie ifølge Edmunds mening. Han havde været hjemme og fejre juleaften med familien og var kommet tilbage hen imod nytårsaften. Lige i øjeblikket befandt han sig på en bænk ude i den store slotsgård.
Han sad og tænkte på alt de han havde oplevet i ferien og efter hans egen mening mente han at det var sund fornuft at han fik tildelt en ekstra uges ferie til at lade op til det nye semester, men han vidst godt at dette næppe ville ske, men han var alligevel glad og tilfreds. Han var godt begravet i sine egne tanker.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 7:32 pm

Jade kom ud gennem en lille dør i et af tårnene, som plejede af være låst. Hun gik ud på gårdspladsen og fik øje på en fyr uden uniform på, hun mente hun havde set ham før, men kunne ikke huske fra hvor. En ting var sikkert..Han var ikke fra Slytherin, for hun kendte ansigtet på alle slytherin elever..På hendes årgang altså, og han lignede en som var omkring hendes alder. Hun havde selv, cowboy bukser på, en hvid strik sweater med sort mønster under brystet, sorte sneakers og håret sat op i en høj hestehale, så intet hår kom hende i øjnene. Hun gik stille videre i retning mod drengen. Han var faktisk køn, men det ville hun aldrig indrømme over for nogen hvis nu det viste sig at han gik på taber Gryffindor eller Hufflepuff.
Hun stoppede ved en søjle og lænede sig lidt op af den, og betragtede ham stille.
Hvad nu hvis han var på besøg her på skolen, fra en af de andre skoler !? det vidste hun jo ike om han var..Det kunne jo være hun havde set ham på et af de mange besøg hun havde haft på Durmstrang..
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 7:45 pm

Edmund grinte svagt ved tanken om et af sine familie medlemmers udtryk, da personen åbnede en gave. Han sukkede kort og vendte til virkeligheden. Han rettede ryggen og blev et kort stykke højere i forhold til hans foroverbøjede position, som han havde befundet sig i før. Han kiggede kort omkring og opdagede til sin forbløffelse at han var den eneste (troede han). Han smilte kort og fandt sin tryllestav frem, svingede den en enkelt gang og fik en frø, som havde forvilliget sig ind på skolensområde til at flyve. Edmund elskede mildest talt magi, han følte det var det som gjorde ham unik, han havde altid oplevet at der var nogen som var meget bedre end ham til de fleste ting, men magi. Der var han i en klasse for sig, han havde topkaraktere i alle fag hvor man skulle bruge en tryllestav. Han gjorde et let svip med staven og fik frøen til at forvandle sig om til en nydelig glas talerken, med Hogwarts-seglet indgraveret i midten af den.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 7:51 pm

hun kunne ikke holde en hånlig bemærkning inde da hun så hvad han gjorde"Nej det var flot! det er sådan noget min 3 årige kusine render rundt og laver lige for tiden"hånede hun koldt, og hentydede til den flyvende frø. Hun trådte frem fra søjlens mørke og kiggede på ham med et hånligt smil."Men hvad kunne man forvente af en som ikke går på det mægtige, kollegie?"spurgte hun men svarede sig selv uden at give ham en chance for at sige noget"ingeting!" hånede hun"Sig mig, hvilket kollegie går du på?"spurgte hun og snakkede til ham som var han et lille barn, og huskede nu hvor hun havde set hans ansigt fra. Hun havde spillet adskillige Quidditch kampe mod ham!..Han var fra Gryffindor, hvilket fik hende til at smile koldt.
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 8:02 pm

Han kigget en anelse overrasket op på hende, han havde jo trods alt forventet at han var alene, "Det er også altid hyggeligt at møde dig Jade og siden du ikke kan huske hvad hus jeg bor på skal jeg med glæde opfriske din hukommelse." sagde han med et let smil "Gryffindor, er hvor jeg bor og hvad angår din kusin, så må hun være yderst dygtig, jeg lærte først magi da jeg begyndte her på slottet". Det var utroligt det overskud han kunne udvise når han blev angrebet verbalt på den måde, men han havde vendt sig til at der var en risiko når det kom til det punkt. Og han var ikke i sinde at vise svaghed og lade sig gå på pga. deres bemærkninger. Han forsatte venligheden "Hvordan har din juleferie så været? Var det godt at komme hjem til Caspian? hvordan har han det egentlig, det jo et styk tid siden jeg har set ham jo", han rejste sig op fra sin plads på bænken, da han følte den var begyndte at blive køligere end hidtil.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 8:40 pm

hun skulede irriteret til ham"Jeg har aldrig forstået hvorfor den slags ting ikke går dig på, men det er sikkert pga at du er mugglerfødt! du kender ikke til de magiske værdier!"hånede hun, hun ville nakke ham, såre ham gøre ham irriteret..et eller andet, så hun vidste hun hade ramt plet med et eller andet, der var ondskabsfuldt. Men det var bare svært med en fyr som ham.
Hun svarede ikke da han spurgte ind til hendes storebror. Hendes elskede storebror, han var den eneste Gryffindor elev hun nogensinde havde respekteret. Han var gået ud for 2 år siden, og havde været, vejleder og målmand for Gryffindor, en venlig fyr ingen kunne hade! så denne dreng op til hendes storebror, eller var det bare hans natur at være sådan?
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 8:54 pm

Edmund blinkede et par gange med øjnene og smilte forsat, "Tjaaah.." sagde han lidt tænksomt "Der er vil ikke en desideret velbegrundet oversag til at de ting ikke går mig på, men hvis det gør dig glad at oversagen er at jeg mugglerfødt, så er jeg med på den" han gik et par skridt i hendes retning, mens han forsat smilte glad til hende. "Men i så fald at hvis jeg ikke er bekendt med de magiske værdier hvordan skal jeg så lærere dem, hvis personer som har genskab til dem bare lukker mig af?" spurgte han hende. Han afskyede hende egentlige ikke, han havde jo set hviken ven hun kunne være hvis hun bare var sammen med de 'rigtige' mennesker, han ærgede sig i større grad over at hun ikke også ville behandle ham bare nogenlunde i samme grad. Det var måske grunden til at det ikke gik ham på at hun svinede ham til, han havde allerede tænk tanken at hvis han behandlede hende pænt, så ville det nok gå fremad, men det syntes næppe sådan. Det var nok nærmere gået den forkerte vej og han havde så småt begyndt at opgive håbet for at hun ville repsektere ham nogenlunde, men han var stadig fast besluttet på beholde sin venlighed over for hende og den slags typer.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 9:39 pm

"Lukker de andre Gryffindor elever dig ude? eller nårh nej, de har jo heller ikke kendskab til den slags! Ærgeligt at du ikke er fuldblods, eller går på Slytherin!"sagde hun uden at lyde så kold igen.
Hendes tryllestav lå i hendes ærme som altid. Klar til brug. Men lige nu mente hun ikke at der var brug for den, så hun tog den langsomt ud af ærmet og stak den ned i lommen på cow boy bukserne. Hun betragtede ham kort. Han var en underlig en..,Eller rettere en anderledes en. han blev ike sur over hendes spydigheder hvilket hun godt kunne lide, uden at sige det eller vise det. Han var "unik" på det punkt. Hun vidste ikke hvad der gik galt i hendes hoved lige nu. Hun rystede en enkel gang med det.
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 9:47 pm

Han trak på skulderne "Det betyder ikke det store for mig, men hvis det vil fører vores samtale mod en kompromis så er jeg villige til at føje mig" han bemærkede hendes stemmeføring havde ændret sig og tog det som et positivt tegn, de havde jo efter alt aldrig haft en samtale under 4 øjne. Han betragtede hvordan hende tryllestav gik fra ærmet til lommen i hendes bukser.
Han smilte blev stort endnu en gang, den her gang var det fordi at han muligvis kunne øjne en chance for at slippe for fremtidig spydige bemærkninger fra hendes side og det kunne forhåbenligt starte en sneboldseffekt i Slytherin kollegiumet. Han overvejer kort om han skulle spørge om hvor Scarlett var henne, hendes bedste veninde, men han blev enig at han gjorde klogt i at holde hende ude af samtalen, da det kunne vende hele situationen. Så han forblev tav.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 10:06 pm

"Og hvad ville du så forslå, som et godt kompomis?"spurgte hun med et hævet øjnbryn"Du skal jo vide at hvis jeg skal være venlig over for dig, bliver det, når der ikke er nogle til stede som nu, eller når der er nogen som er meget yngre end os eller nogen jeg ikke kender! Jeg vil ikke have at nogen ser mig snakke med dig!" hun vidste virkelig ikke hvordan hun kunne gøre dette. Hendes kusines instrukser dækkede ikke dette område, så her trådte hun halvt frem med sin barndoms personlighed blandet med den nuværende. Hun kiggede sig hurtigt omkring, for at se om der skulle være nogen der kunne finde på at løbe med sladder, for så ville hun straffe dem nu, så de blev for bange til at gøre det
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 10:24 pm

Edmund så op, han strålede mere eller mindre "Det var da så sandelig en ny umelding fra din side" konstaterede han, han var glad. Det var sådan en udmelding han havde håbet på de sidste par år. Og han vidste at der var andet end hvad øjet ligeså i hende, han troede jo trods alt på at der var noget godt i alle. "Hvis det er det der skal for at vi kan starte på ny, så jeg mere eller mindre klar på den" sagde han og prøvede at få øjnkontakt med hende.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 10:42 pm

Hun bed sig let i læben. Hun basken kunne høres og lidt efter landede en snehvid ugle på hendes skulder."Jeg kan ikke snakke normalt med dig, når der er slytheriner tilstede! Og..du skal heller ikke tage dig af onde,hånlige, eller spydige ord, jeg vil ikke pludselig fremstå som svag, bare fordi jeg kommer på god fod med dig! Jeg vil ikke rykke fra toppen og ned i bunden hos alle sltyheriners respekt rang!" Sagde hun. Hun vidste ikke helt om han forstod hvad hun mente, men hos slytherinerne var der også nogen der fik mere respekt end andre, og hende og Scarlett var nogle af dem der fik mest, dem alle respekterede og ville være på god fod med.., Og især Jade., hun var både søger og anfører for slytherins Quiddtich hold. Hun var mildest sagt den populæreste mellem alle de andre Slytheriner, hende alle ville være gode venner med, fordi at så kunne de måske få en plads på holdet, eller være stand in!
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 10:50 pm

Han nikkede forstående "Jeg forstår, jeg er bare glad for at du ikke ville forsætte med at bruge knap så venlige udtryk rettede mod mig og jeg skal også gøre mit til at du ikke kommer i fedte fadet blandt din kollegiums kammeratter" Han forstod udmærket hvad hun mente med at hun ikke ville falde i 'rang', han var selv ligeglad med hvad de andre Gryffindores vil sige hvis han hang ud med en fra Slyhterin.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 11:32 pm

Hun kiggede lidt på ham"Jeg var sød som lille, men det er væk som røg" sagde hun og satte sig ned på en bænk, og trak hænderne ind i ærmerne på sin sweaters. hun trak benene op på bænken og hvilede sin sit hoved mellem knæene. Hun slog armen om dem og kiggede ud gennem de udskårede vindues huller i søjlegangen udenom gårdspladsen. Tanker fløj gennem hendes hoved, hun plejede ikke at være sådan her ! hun plejede at være hård og kold, hun plejede ikke at lade folk slippe fra hendes ondskab, eller spydigheder, hun hade altid onde planer lige i det hun så folk, hvorfor var det ikke sådan nu?
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeFre Jan 01, 2010 11:40 pm

Edmunds blik fulgte hende, hele vejen over til bænken hvor hun satte og foldede armene om knæene. Han nikkede kort til hvad hun sagde "Hvad skete der?" spurgte han da det ikke virkede som om hun ville give informationen væk helt frivilliget. Hans blik hvilede forsat på hendes kønne ansigt. Han ville ikke tvinge hende til at fortælle for megen information, for så kunne det virke som han bare udnyttede hende til at give ham våben som han kunne fyrere lige tilbae i hovede på hende og hendes venner.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 12:09 am

"Min kusine, fortalte mig om de her magikere og mudderblods.."hun kiggede på ham da hun sagde det sidste, hun var lidt i tvivl om han havde et problem med at hun kaldte hans slags for det"De skulle være ordentlige ifølge hende, jeg er blevet hjernevasket af hende..Det siger min bror også, eller det var jeg, nu er det en del af mig"Sagde hun lavt og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 12:12 am

Edmund nikkede også selvom han ikke forstod hende helt, "Din bror virkede også som en flink fyr, de gange jeg var så heldig at træffe ham" Hans smil var ikke så stort som tidligere da det her var et langt blødere emne end før. Han havde næppe forstillet sig at hun ville åbne sig så meget op for så hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 12:30 am

"han er vildt flink, han passede altid på mig, jeg måtte knap nok stå op af min seng uden han kiggede på mig da jeg var lille, og sådan har han det stadig"sagde hun og et lille ufrivilligt smil kom frem på hendes læber når hun tænkte på hendes bror der var mere hysterisk end deres mor var da Jade var lille. hun lod hånden glide ned over hestehalen og kiggede så ned på sine fødder
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 12:42 am

"Hvad laver han så i øjeblikke nu han har forladt skolen?" spurte han og lagde hovede lidt på skrå. Han gik over og stod lige foran hende så hans fødder kunne ses indenfor hende synsvide.
Han ville forsat gerne undgå at tale om muggler osv. da det nok var en sandsynlighed for de kunne ende ud i en diskussion og det var Edmunds mindste ønske i øjelbikket.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 1:16 am

"Han er ved at bygge sin egen gård op i Skotland"svarede hun bare og kiggede på hans sko
imens tankerne for gennem hende, hun kiggede hurtigt op for at se om der var nogle andre i nærheden. Men det var der ikke. Det var nu blevet helt mørks og faklerne var tændt af sig selv.
Hun pillede lidt ved sine bukser og kiggede så op på ham."Du må godt sætte dig, hvis du tør!"det sidste var sagt på en udfordrende måde
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 1:28 am

Han smilte og fik øjnkontakt med hende da hun så op, han havde fået et glimt i øjet "Jeg tror jeg tager chancen" sagde han og satte sig på hendes højre side. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige så han forblev blot tav, han havde opnået det han gerne ville. Han kunne nu kalder Jade for sin ven, eller ihvertfald ikke fjende længere. Han lænte sig selvtilfreds op ad en af søjlerne bag den bænk de sad på.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 8:16 pm

Hun smilede svagt og kiggede ned, hun støttede igen hovedet knæene og kiggede tænkende ind i en søjle. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige. Hvad skulle hun sige i den her 'mærkelige' situation !? hun trak dybt vejret og åndede sukkende ud.
Hun kiggede på ham inden hun vendte blikket mod søjlen igen"Hvordan opdagede du at du kunne magi?"spurgte hun, et spørgsmål hun altid gerne ville have spurgt en mudderblods om, men da hun normalt ikke ville snakke med mudderblods, var det nok lidt besværligt
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 10:51 pm

Han skævede over mod hende og tænkte kort over hans svar "Tjooh... Begge mine gamle er jo magiker, men første gang jeg opdagede magien for mig selv var da jeg var på ferie i Spanien, jeg var blevet væk fra min mor og var gået ind på et hotel for at få hjælp og så blev ringet efter politiet også..." Han tav, han vidste ikke helt hvordan han skulle formulerede det "Også bang" afslutede han. Han drejede hovede for at få øje på hendes reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 11:12 pm

Hun nikkede langsomt..så var han jo ikke hel mudderblods...kun lidt."så du er faktisk ikke helt..muggler !?"spurgte hun selvom det snarere var en konstatering. Hun pillede lidt ved sine cowboy bukser og kiggede ned på sine sko igen, uden at vide hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitimeLør Jan 02, 2010 11:26 pm

"Tjooh, ifølge de 3 muligheder så er jeg det som de fleste på Slytherin vil kalde mudderblods, men mine forældre er magiker, det er mine bedsteforældre der er muggler" sagde han og smilte til hende. "Hvad med din første gang" spurgte han lidt forsigtigt, han tvivlede på hun kunne huske den eller vil sige hun kunne huske. Hun vil sikkert sige noget i retning af at det var medfødt og hun kunne det lige fra starten af, eller noget i den stilart.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det nye år, et lysere år? Empty
IndlægEmne: Sv: Det nye år, et lysere år?   Det nye år, et lysere år? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det nye år, et lysere år?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Udendørs arialerne-
Gå til: