MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En eftermiddag i Diagonalstræde

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:03 am

Han stoppede og faldt næsten forover da han bremsede, men grinte bare lidt "du har jo ret, hvorfor ikke" grinte han og løb den anden vej tilbage, væk fra tusmørkegyden.
Han kom så småt ind i diagonalstræde igen og imod den utætte kedel imens han så lidt på hende så godt han kunne "hvordan går det deromme?" grinte han og sænkede farten så han nu kun gik.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:12 am

Hun grinede lidt"altså hvis det at jeg er koldere end nordpolen, kan komme under betegnelsen fint, så har jeg det fint, hvis ikke, så er jeg ved at dø"svarede hun med et smil og stak hænderne ned af hans nakke for at varme dem, og gøs igen. og kravlede ned fra hans ryg på en meget stiv måde. hun begyndte at ryste arme og ben for at få liv i dem igen. Hun havde mest lyst til at sætte sig ned og tude over at det var så skide koldt, men gjorde det ikke. istedet så hun meget mut ud i mens hun rystede gang i sit blod igen
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:19 am

"Godt nok" grinte han og åbnede døren ind til den utætte kedel.
Han ignorerede hendes kolde hænder imod hans varme nakke og lod hende gå først ind af døren for at vise at han var en ægte gentleman!
Han så på hende og grinte lidt imens de stod ude i kulden og hun prøvede at få blod ud i sine arme og ben efter hun havde siddet på hans ryg i lang tid nu.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:31 am

hun smuttede hurtigt ind af døren, for at komme ind i varmen. Hun kunne mærke hvordan hun langsomt begyndte at tø op igen, og den dejlige fornemmelse af at have varmen kom til hende.
Hun fandt hurtigt et bord til to i en krog, ovre ved pejsen. bordet var ret isoleret fra de andre borde, hvilket hun godt kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:35 am

Han grinte over hun havde taget et bord ved pejsen og self. væk fra alle andre borde som han altid gjorde når han var i den utætte kedel.
Han satte sig ved siden af hende og sukkede "vil du ha' noget at drikke?" spurgte han og folk så rundt på dem, men han kiggede bare på dem og de drejede hurtigt væk og kiggede på nogle andre end Jade og Adrian.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:49 am

"hmm, en ingefær øl ville hjælpe lige nu"sagde hun med et smil, og vippede lidt på stolen. Hun lagde hænderne på det lille runde bord og begyndte at begvæge dem for at holde blodet igang, og få det op til den rigtige temperatur igen. Hun smilede til ham inden hun kiggede ned på sine fingre igen. hun havde en lille hånd i forhold til andre piger, dog var den perfekt til at gribe et lyn med.hendes fingre var tynde, og hendes negle korte og velplejede.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:55 am

Han bankede på bordet én gang og så kom en servitrice over til dem og så bange på Adrian "hvad s..skulle det v..være?" spurgte hun bange.
"To ingefærøl!" sagde han og sendte hende et blik, hun skynedte sig afsted og sagde det til ham oppe i baren.
Han smilte til Jade og hun ville sikkert være lidt interesseret i hvordan han kunne være så frygtet der, men det var hun sikkert ikke.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:12 am

hun kiggede op på serviticen da hun begyndte at stamme. hun rullede med øjnene"så snak dog normalt menneske"sagde hun koldt til det stakkels pige barn og gemte et smil da hun så hendes ansigts udtryk. Hun elskede at se folk opføre sig sådan. Nogle vendte sig om da de hørte Jades kolde spydige stemme, men hun sendte dem et blik som kunne dræbe
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:15 am

Han grinte lidt af det Jade sagde til pigebarnet og ventede bare på deres ingefærøl.
Da de fik den smagte han på den, inden han spyttede det ud og hostede "din idiot! du har lavet det af opvaskemiddel og vand!!" råbte han og hældte det på servitricen der så overrasket på ham, men løb væk og ind i køkkenet.
Han hostede og hakkede stadig imens folk så vredt på ham, men han sendte dem et hadfuldt blik så alle vendte sig om igen, meget hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:29 am

Jade kvalte et grin og holdt sig stille for munden inden hun fjernede hånden"hov det er altså ikke særlig hygienisk at du står der og knækker dig ud over det hele bare fordi du vil have fri"sagde hun koldt og hånligt til pigen.hun rejste sig op"ja jeg har ikke tænkt mig at drikke noget opvaskemiddel med vand!..Kom"sagde hun til Adrian og gik over mod døren til diagonalstræde"jeg skal lige have noget varmt så jeg ikke dør af kulde længere"sagde hun og tog hans arm og hev med sig ud
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:32 am

Han hostede lidt endnu, tog en af kundernes glas og smed i gulveti nden han gik med Jade udenfor.
Han så på hende og undrede sig over hvad det var for noget 'varmt' hun ville have, kakao? Kaffe? han vidste ikke hvad der ellers var udover kram, det varmede havde han læst.
Han så på hende og kunne ikke tænke på andet der varmede og undrede sig ekstremt meget omkring hvad det var..
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:38 am

"Adrian!" lød en stemme bag dem, "Jeg tror du tabte noget og der hvor jeg kommer fra ryder man op efter sig selv" forsatte stemmen. Edmund, en anden elev fra skolen, kom til syne i døren. Han smilte som sædvanlige, men han var dog lidt irrereterede over at Adrian havde valgt at smadre hans glas. "Jeg synes du skal komme ind og rydde pænt op efter dig også mener jeg også en undskyldning er på plads til servitricen" afsluttede Edmund
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:44 am

Jade kiggede ned i jorden et øjeblik, ogg var så helt afklaret.hun lagde en hånd på Adrians skulder, for at holde ham tilbage. Hun sendte Edmund et advarende blik og trak så sin tryllestav og gik ind på den utætte kedel, og kom få sekunder efter tilbagge med Edmunds glas som hun kastede over til ham"grib det hvis det er så værdifuldt for dig!"sagde hun koldt, og tog Adrian hån og gik væk fra Edmund med ham.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:50 am

Han hørte Edmund, men blev tilbage da Jade trykkede hans skulder som tegn på at han skulle blive stående.
Han trak sin stav fra sit ærme og pegede på Edmund "du skal ikke genere mig lige nu. KROPSLÅS!" råbte han og sendte besværgelsen imod Edmund, han håbede den ramte og begyndte at gå videre sammen med Jade.
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:55 am

Edmund undveg ved at trække maven ind og greb lige akkurat glasset som Jade havde kastet. Hans smil blegende lidt, hvis Jade ikke havde vært med havde han sendt en modbesværgelse efter ham, men han havde fanget hendes hentydning med hendes blik. Han undlod at gøre noget større nummer ud af det. Han gik ind og satte i kroen.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 5:54 pm

Hun kiggede sig over skulderen og så Edmund gå ind igen."lad ham være fremover, han er ikke det værd og..."hun tænkte lidt"Jeg vil helst gerne have æren af at se han fjæs når vi vinder Quidditch kampen mod Gryffindor..!"sagde hun til Adrian og kiggede op på ham, for at se hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 6:23 pm

"Vil jeg faktisk også.. Vil se ham lide over den tabte kamp!" sagde han og så på hende.
Hun havde faktisk ret, det ville også være sjovere at banke ham i Quidditch end i en slåskamp eller duel.
Han smilte lidt til hende og begyndte at gå og så sig over skulderen for at se om hun fulgte med ham.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 6:34 pm

"vi kan altid banke ham bagefter"sagde hun smilende og bed sig let i læben.
Kulden tog til og hun slog armene om sig selv, og tog hætten over hovedet igen.
Hun kom hurtigt op på siden af ham da hun ikke var typen der gik langsomt, men
gik med lange, hurtige skridt, for at komme hurtigere frem.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 6:53 pm

"Se det er det jeg elsker ved dig, det er din tankegang der er så inspirerende." grinte han og lagde en arm rundt om hendes skulder igen for at holde hende lidt varm.
Han tænkte lidt over hvordan det måske ville være at banke den idiot til Edmund, det ville helt igennem være skønt! Det var især hans mening, sikkert også Jade's, men han kendte ikke andres meninger omkring det der desværre.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:02 pm

Hun smilede stille"Jeg er vel bare ikke som jer andre"sagde hun med et smil
og skuttede sig mod kulden"oh gard, jeg bliver nødt til at få en jakke eller noget
lige nu!"peb hun stille og kiggede sig omkring en butik hvor hun kunne købe noget
tøj
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:17 pm

"Baah du hovere for meget" grinte han og så på hende imens han smilte lidt til hende, hun var nok den eneste han smilte til fordi hun ikke havde droppet ham som ven.
Han så rundt for at finde en jakke til hende, men kunne kun findde en butik hvor de solgte kapper "vil du have en kappe? de varmer tit sådan nogle" sagde han og hev en pose med galleoner op af lommen "jeg giver dig en" smilte han og gik imod butikken.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:22 pm

Hun smilte"jeg er mig, jeg hovere altid"sagde hun.
"ja en kappe er bedre!"sagde hun med et smil."men jeg kan godt selv betale den!"sagde hun med et smil og fulgte efter ham, over mod butikken med kapperne
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:25 pm

"det burde jeg vide efter så mange år!" grinte han og åbnede døren for hende.
Han så på hende og sukkede "nej jeg gi'r, mangler alligevel også en ny og du fortjener den!" grinte han og gik hen til disken og smed psoen på disken, han ventede på hvilken Jade ville have, han skulle i hvertfald have en sort kappe.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:31 pm

Hun sukkede og kunne nu mærke hendes stædighed springe frem
"Jeg vil selv betale"sagde hun med et svagt smil og kiggede lidt på
en sort silkekappe, som havde en stor hætte og et lille slæb på.
Hun kiggede ikke på prisen..Det gjorde hun aldrig, for hendes forældre
finansierede altid for hende, når hun nu valgte at købe noget.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:41 pm

"Nej jeg VIL betale siger jeg jo! Det er en vennegave fra mig til dig, men gør det aldrig igen, kun denne ene gang!" grinte han og så på manden bag disken.
Han hviskede hurtigt i hans øre: Uanset om hun vil betale eller ej, så træk det fra denne pose!" sagde han og manden nikkede nervøst, Adrian havde været i utikken før hvor han var utilfreds med det han solgte derinde, men det havde ændret sig meget.
Han tog en lang og kulsort kappe ned og lagde den på disken.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En eftermiddag i Diagonalstræde
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Vilundérstræde eller Diagonalstræde?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Diagonalstræde-
Gå til: