MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En eftermiddag i Diagonalstræde

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 11:29 pm

Ejeren tog imod pengene for alt udstyret og smilte "tak fordi i ville handle i min butik, kom igen en anden gang!" smilte han og lagde pengene væk igen og gik lidt rundt i sin butik.
Han så lidt på Jade "hvad ksla vi så nu? jeg har fået det jeg ville have, som også vil forøge chancerne for at vinde i Quidditch siden vi har to prestissimoer nu" smilte han lidt til Jade og tænkte lidt.
Han holdte kosten over sin skulder og brillerne i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 11:48 pm

Hun smilede venligt til ejeren"Jeg ved det ikke"sagde hun med et smil og skyndte sig ud i kulden
for ikke at blive alt for træt af varmen. Kulden vækkede hende til live med det samme. Hun samlede hurtigt en snebold og kastede den i hovedet på ham. Hun grinede mildt, et grin hun sjældent grinede
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 11:53 pm

Han grinte og fik sin tryllestav til at forme en bold og kastede den utrolig hurtigt efter Jade og sigtede efter maven, men kom til at styre forkert så den ramte hende på brystet.
Han fik et chok, men grinte så over der hvor han ramte sad der en udsplattet snebold lige på midten af brystet, han flækkede af grin over det og så på hende.
Han ventede på Jade der skulle kaste tilbage som hun sikkert ville gøre.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 12:04 am

Hun hvinede højt og fik hurtigt samlet en kæmpe snebold med tryllestaven. radiussen var ca.
på 10 cm. Hun kastede den hurtigt efter ham og ramte ham på hele overkroppen hvor efter hun begyndte at løbe ned af den første gyde som lå skråt bag hende. Hun grinede stadig sit sjældne
grin, hvilket hun ikke selv lagde mærke til
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 9:39 pm

Han kunne mærke sneen og begyndte at fjerne det da det sad på hans overkrop så det var nemt at fjerne.
Da han havde fjernet det hele satte han sig op på sin prestissimo og fløj efter hende imens han grinte sammen med hende, men da han hoppede af kosten foran hende kiggede han ind i hendes øjne, han var alvorlig lige i det øjeblik, han tog fat i hendes arme og bevægede sit hoved imod hendes.
Han havde sagt til sig selv at han ikke var forelsket i hende mere,men han kunne ikke glemme sandheden, han elskede hende! Han kyssede hende blidt og håbede ikke hun skubbede ham væk og blev sur.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 08, 2010 11:50 pm

Hun blev meget overrasket over hans handling. Hun stod stivnet i få sekunder inden hun vendte
tilbage til den virkelige verden, hun gengældte forsigtigt og blidt kysset. og tankerne fløj igennem
hovedet på hende, hans alvorlige blik for et øjeblik siden fløj forbi hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 12:27 am

Han stoppede kysset og så hende i øjnene og bevægede så stille læberne og sætningerne dannede sig "håber ikke det gjorde noget, jeg havde bare.. lyst og fordi jeg har haft lyst i lang tid.." hviskede han i hendes øre og lagde blidt armene om hende.
Han så hende i øjnene og kyssede hendes kind en enkelt gang og havde forestillet sig hvordan det havde været at kysse hende, nu havde han så prøvet det og ja, perfekt!
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 1:08 am

Hun kiggede på ham med et drillende glimt i øjnene"Jeg troede ellers jeg var et...
overstået kapitel"sagde hun med et drillende smil. og gengældte blikket, med
sine mørkeblå øjne, der skinnede af...glæde!?
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 1:17 am

"Det var noget jeg prøvede at bilde mig ind.. Jeg troede aldrig det vilel gå imellem os så jeg ville prøve at glemme det.. men kunne ikke holde det ud mere jeg.. måtte lette mit overbyrdede hjerte og få dette overstået og fortælle dig at jeg er helt vild med dig.." sagde han og mente hvert et ord, hans hjerte holdte på meget, mange byrder og alt muligt andet som tyndede ham utrolig meget vhver dag da han blev mindet om det hver dag.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 1:26 am

hun kiggede på ham med et lille smil"Du har heller ikke gemt det særlig meget af vejen! Dine
øjne viser altid dine følelser for folk, ting og steder!" Sagde hun med et smil"Eller det kan godt
være det bare er mig der er anderledes og kan se det, men de øjne er meget..åbne"sagde hun
med et lille smil. Hun var ikke meget for at vise sine svagheder for andre, så hun håbede ikke at
nogen havde set dem i det intime øjeblik, for det ville nok være hendes største svaghed.
Hun plejede jo normalt ikke at vise sine følelser på denne måde, hvilket også var meget nyt for
hende!
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 1:31 am

"Det er kun for dig jeg kan være så åben, ikke mange forstår men du er anderledes, du forstår mig og derfor er jeg så åben overfor dig og ja, jeg kender dig så godt at du ikke vil have folk til at se hvis vi kysser da det kan bruges som en svaghed imod dig" sagde han drillende, han kendte hende nærmest ud og ind på de områder da han jo tit oplevede de områder når han gik rundt med hende og drillede de små, hun ville ikke kunne klare at vise en svaghed.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 1:38 am

Hun kiggede på ham og åbnede munden for at sige at det ikke passede det med hendes svaghed,
men han ville gennemskue hende præcis som alle de andre gange. Hun lukkede munden igen og
så meget utilfreds ud over at hun ikke kunne forsvare sig på det punkt, hendes forsvar var blevet
revet væk fra hende på lige det punkt! Hun kiggede på ham med et lille smil"Du må ikke tage
mine ord fra mig, du gør mig helt stum"sagde hun med et let drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 1:56 am

"Beklager smukke, men det er en vane, jeg kender dig for godt nemlig" grinte han og lagde armene om hendes talje og nød at de bare stod her, snakkede om det der lige var sket og sådan.
Han mente det med at han kendte hende for godt så han viste hvad hun ville sige og hvordan hun var, ud og ind, det hele kendte han.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 2:08 am

Hun grinede stille, og kiggede på ham. Han var så meget højere end hende, så hun blev
nødt til at kigge op ad, hvilket ikke behagede hende, da hun godt kunne lide at kigge ned,
på folk."Gå ned i knæ!"sagde hun med et grin og smilede sit milde smil
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 2:35 am

Han tænkte lidt og grinte så "jeg har en bedre idé, men stol på mig" grinte han.
Han gik lidt ned og tog fat rundt om hendes lår og løftede hende op så hendes ben kom ud på hver hans side af kroppen så hun var højere end ham.
Han grinte lidt og håbede hun nød det lige så meget osm han gjorde da det jo alligevel var ret sjovt omkring dette, hun skulle jo også have lidt sjov nogle gange.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 2:48 am

Hun fik et lille chok og gispede let, inden hun lagde armene om hans nakke for at holde fast for
balancens skyld."Se nu virker det meget mere rigtigt!"Sagde hun lavt med et drillende smil.
Hun bed sig forsigtigt i læben inden hun langsomt lænede sit hoved ind mod hans og pressede sine
læbe mod hans. Det var stadig nyt for hende, og på en måde grænseoverskridende.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 1:24 pm

"Tja, måske er det" grinte han og holdte den ene hånd om hendes venstre lår og den anden arm om hendes talje for at kunne holde hende oppe, hun skulle jo nødig falde hvilket han ikke ville haqve hun skulle.
Han gengældte kysset og holdte det stille og roligt, han syntes selv det var fet grænseoverskridende, men nu gjorde han det og han syntes det var skønt, han havde nemlig aldrig kysset en pige før så Jade var den første han kyssede.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 09, 2010 10:48 pm

Det var et godt stykke tid siden hun sidst havde kysset, og det føltes godt, men det var som om
det var anderledes denne gang. Mere...personligt end de andre gange..,mere præget af følelser,
hvilket var meget nyt for hende.
Hun stoppede blidt kysset efter et lidt tid og kiggede hurtigt ud på gaden. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. hendes hænder var krøbet ned i hans varme nakke for at blive varmet.
Lysten til at kysse ham igen, rykkede op i hendes hovedet, men hun holdt den ved stangen.
hun var en smule forvirret og genert og turde på en måde ikke at kigge på ham.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 1:24 am

Han holdte stadig om hende og tænkte lidt over noget han havde haft lyst til at spørge hende om i lang tid nu, men havde været for bange til at spørge.
Han tog en dyb indånding og så, så på hende igen "Jade.. jeg har ville spurgt dig om dette er længe.. Vil du være min for evigt måske?" han var meget nervøs for svaret og var meget overrasket over han var sådan her i nærheden af hende, det havde han aldrig været?
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 1:45 am

Jade bed sig forsigtigt i læben da hun spurgte. Hun havde svært ved at tænke at folk så skulle
vide hvem hun holdt af den slags. Hvem der betød mest for hende..Hvem der ville være hendes
svagheder. Men hun måtte jo komme over den slags på et tidspunkt. Hun havde jo også ofte
misundet Scarlett for at have en der kunne være der for hende, mere end Jade kunne.
Hun kiggede ned på ham, og kunne faktisk, for første gang, bedre lide at han kiggede ned på
hende. Hun nikkede langsomt, hvilket på en måde overraskede hende.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 1:52 am

Han lod hende falde lidt ned så de var på lige så de så hinanden i øjnene, han ville nemlig gerne have dette da det ville være lidt bedre imens hun tænkte over det.
Han så nervøst og lidt skræmt på hende, han havde aldrig haft en kæreste og vidste så ikke hvordan det var at blive afvist, men det ville han måske finde ud af nu.
Han kyssede hende en gang på næsen og smilte lidt til hende "gør det du syntes er bedst og som er bedst for dig selv.." sagde han og smilte stille og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 2:14 am

hun bed sig kort i læben. Men nikkede så igen, hun ville gerne..i hvert fald give det et forsøg.
For det var jo nyt, og det skulle afprøves, og hun ville nok helst afprøve det med ham, for hun
havde jo stærke følelser for ham, ingen tvivl om det.., men hun havde bare lært sig selv at gemme
sine føleleser godt af vejen for andre mennesker. Hendes trang til at kysse ham steg lidt mere, og
hun pressede blidt læberne sammen
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 2:30 pm

Hans ansigt lyste op og kyssede hendes hals og slikkede hende en gang også på halsen.
Han så på hende og kyssede hendes næse "tak, smukke!" sagde han og satte hende ned så hun fik fast grund under fødderne igen.
Han var faktisk for en gang skyld.. lykkelig lige i det øjeblik, han elskede nemlig Jade og håbede ikke hun legede med hans følelser, men at hun virkelig elskede ham.
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 2:46 pm

Hun bed sig let i læben, i tvivl om hvad hun skulle gøre. hun kunne ikke længere holde trangen til
at kysse ham tilbage. Hun lagde hurtigt armene om hans nakke og hev hans hoved ned til sit inden
hun blidt pressede sin læber mod hans igen.
Det gav en dejlig fornemmelse i kroppen, og hun havde det som om hun ikke kunne leve uden hans
læber, som om de var lige så vigtige som mad og andre behov.
Tilbage til toppen Go down
Adrian

Adrian


Fulde Brugernavn : Adrian S. Hoselkapht
(IRL) Alder : 28
Mand Antal indlæg : 65
Oprettelses dato : 02/01/10

En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 10, 2010 2:53 pm

Han elskede hende utrolig højt og hendes kys, han kunne ikke overleve uden dem især ikke når det var Jade han kyssede med, andre piger ville sikkert ikke kysse med ham hvilket var fint med ham da han jo elskede sin Jade.
Han var glad for de var alene, men helt alene var de jo nok ikke da folk nok var inde i butikkerne eller noget, han vidste det ikke og var egentlig ret ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En eftermiddag i Diagonalstræde   En eftermiddag i Diagonalstræde - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En eftermiddag i Diagonalstræde
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Vilundérstræde eller Diagonalstræde?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Diagonalstræde-
Gå til: