MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lantis F. Williams - elev på Hogwarts

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Lantis

Lantis


Fulde Brugernavn : Lantis Felio Williams
(IRL) Alder : 29
Mand Antal indlæg : 72
Oprettelses dato : 05/01/10

Lantis F. Williams - elev på Hogwarts Empty
IndlægEmne: Lantis F. Williams - elev på Hogwarts   Lantis F. Williams - elev på Hogwarts Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 10:39 pm

Elev på :: Hogwarts


Fulde navn :: Lantis Felio Williams
Blod :: Fuldblod
Alder :: 16
Årgang :: 6
Skole :: Hogwarts
Kollegium :: Slytherin
Udseende :: Han har kort brunt hår, blå øjne, han er slank og han er 172 cm høj også er han muskuløs. Stil :: han går mest i mørkt tøj, men nogle få gange skiller han sig ud og har noget gråt eller hvidt på. Han går for det meste i Slytherins farver.

Personlighed :: Lantis kommer fra en fuldblods familie, så han respektere fuldblod og måske nogle få halvblods men det er kun vis der er noget der fanger han interrasse med dem. Han taler sjældent med folk, da han er en enespænder. Man ser sjældent Lantis i store grupper, for han går for sig selv og skriver sange. Han elsker at snakke med folk, men han holder sig for sig selv da han ikke er så vild med at folk dømmer han uden at have hilst på ham. Lantis skriver som sagt sange og han elsker at udtrykke sine følelser gennem dem. Han har svært ved at sige sine følelser til en person, så han holder sine følelser for sig selv. Lantis respektere kun de ”rigtige” personer og han vil ikke have at nogen skal prøve at få hans respekt, for så for de den aldrig. Han er ond mod dem fra hufflepuf fordi at de er urne og det samme går for Ravenclaw. Han respektere lun fuldblods og rene troldmænd.

Kendetegn :: Lantis har altid sin stav i bukselommen og han har altid sine sange på sig.
Styrker :: Animagi, forbandelser, eliksir, Quidditch og
Svagheder :: Talmagi og Magiens historie.
Evt Job :: Angriber for Slytherin


Baggrunds Historie ::

Kapitel 1 :: Sådan skete det

Mørket samlede sig omkring denne unge kvinde og hun gik med hastige skridt hjemad mod sit hus. Hun vidste at der var nogen eller noget der fulgte efter hende, men hun ville ikke vende sig om. Hendes skridt blev hurtigere og det gjorde forfølgerens også, Endelig stoppede hun op og vendte sig. EN mand i mørk kappe og sort tøj stod foran hende og grinte en ond latter. ” Du skal føde mit barn ” sagde han og hans stemme havde en ond/gal tone til sig. Jackie gispede og kiggede bange på manden. ” du.. du rør mig ikke ” sagde hun med skinger stemme og man kunne både se og høre på hende at hun var bange. Hun sank en klump, og hun kunne høre mandens skridt der kom nærmere og nærmere. Hun lukkede øjnene i og lød lydende omkring hende fylde hendes øre. Lyden af vinden der legede med træernes blade, de talende folk fra den utætte kedel og alle de andre lyde man hørte i hverdagen, alle disse lyde lød hun overdrukne mandens skridt.
DA manden var henne ved Jackie rev han hendes bluse af og kyssede hende op af halsen. Jackie prævedet at få fat i hendes stav, men manden havde taget den og knækket den over. ” lad mig være ” stammede hun og hendes stemme var skinger, mens han gjorde en masse ækelt ved hende. Manden rev Jackie’s bukser af hende og rev også sine egne af. ” du føder mit barn også kommer jeg og får ham tilbage ” sagde han ondt.
Det høje skrig overdøvede alle lydende i diagonal stræde.
Jackie var blevet voldtaget.

Kapitel 2 :: Fødslen

De ni måneder var gået, efter Jackie var blevet voldtaget af denne mand. Hun glædede sig til babyen kom, og hun havde bestemt sig for at hun ikke ville lade denne mand tage hendes lille baby fra hende. Jackie lå i sengen og skreg, mens hun ikke havde nogen til at hjælpe sig. Hendes mor og far var i Frankrig, mens resten af hendes familie ikke ville have en ny i familien. Dette havde gjort Jackie meget vred, men hun havde valgt at hun ville passe på dette barn og lade det vokse stort og stærk. ” kom nu ” skreg hun skingert og pressede.
Jackie slappede af og det lille barn lå og græd. Hun tog langsomt barnet op i armene og svøbte det ind i en masse hvide tæppet. ” du er min lille Lantis Felio Williams ” sagde hun og lagde sig ordentligt i sengen, mens hun lukkede øjnene. Hun faldt i søvn, med den lille dreng i armene. Lantis var født.


Kapitel 3 :: Farens tilbage komst + brevet

Lyden af koste kunne høres inde i den store stue og en dreng på 11 gik stille gennem stuen. Han havde ikke sagt et ord siden han blev født, han havde bare gået for sig selv og skrevet sange. Vis han nogensinde skulle sige noget til sin mor, skrev han det ned på papir og gav hende det. Jackie troede at hendes lille Lantis ikke kunne tale, men det kunne han. Han talte kun når han ville, men til gengæld sang han, når Jackie lå og sov. Han skrev sangene når hans mor var vågen og mens hun sov sang han dem for hende. Lantis var træt af at blive behandlet som et lille barn som ville blive væk vis han bare gik et skridt, men han vidste ikke at der snart ville ske en stor ændring i hans liv.
Lantis gik udenfor og kiggede op på himlen hvor en masse hekse og troldmænd fløj forbi, nogle af dem vinkede endda til ham og råbte. ” Godmorgen Lantis ” han kendte dem alle, for de fløj forbi hver morgen. Men det var en troldmænd som havde sat kursen ned mod Lantis og han trådte et skridt tilbage. ” hvad vil du?” spurgte Lantis og besværede sig kun at tale fordi at han ikke havde noget papir.
Manden i den sorte kappe gik helt hen til Lantis og lagde armene om ham. ” min søn ” sagde han glad og en tåre trillede ned af mandens kind.
Lantis skubbede manden væk og kiggede rasende på manden. ” min far er død ” hvæsede han og kiggede med lynende øjne på manden, som tog sin stav op af lommen og pegede på Lantis. ” du er ikke værdig til at være min søn ” hvæsede han og mumlede nogle ord og et grønt lyn kom ud af hans stav.
I det samme lød en stemme og den var lys, elegant og kold. ” Protego ” sagde stemmen og den unge kvinde kom ud af døren. Hun havde ikke ændret sig meget, siden manden havde voldtaget hende. ” du tager ham ikke fra mig ” hvæsede hun. Selvom Jackie kun var 23 år, var hun en fulblod og hun havde lært meget.
Manden så skræmt på Jackie og var hurtigt oppe på kosten igen. ” jeg skal nok få min søn ” hvæsede manden og fløj op i luften og forsvandt mellem alle de andre troldmænd og hekse.
Tiden gik og Lantis spekulerede over hvad manden havde sagt, men det stoppede da en hvid ugle sad i vinduet. Han gik hen og åbnede langsomt vinduet, så vinden ramte ham svagt i hovedet. Lantis tog brevet og åbnede det langsomt. Han begyndte at læse, med sin kolde og elegante stemme. ” Kære Hr. Williams. Det glæder os at kunne meddele dem at de er selvskreven til optagelse på Hogwarts skole for heksekunstner og troldmandsskab. Vi vedlægger en liste over pensum og nødvendigt udstyr. Første semester starter den 1.september. Vi afventer deres ugle senest d.31 Juli ” Et koldt smil formede sig om hans læber, mens han ikke sagde mere i det næste par dage.

Kapitel 4 :: Tryllestaven

Døren gik op til Hr. Ollivanders butik og Lantis trådte ind. Han kiggede sig rundt og ænsede ikke lugtende. Han ville bare finde sig en stav også komme ud herfra. Manden kom frem bag nogle reoler og Lantis kunne spejle sig i hans store rundt brilleglas. ” du skal have en stav, ikke sandt ” sagde han og tog en mørk stav frem, og rakte den til Lantis.
Lantis lavede et hurtigt sving med den og en masse af kasserne med stave faldt ned på gulvet. ” nej ikke den ” mumlede han og tog en anden stav frem, den var mørk med få lyse nuancer og den skinnede lidt grønt i lyset.
Lantis tog ordenligt fat om den og en varme bredte sig i hele hans krop, men denne uforklarlige varme forsvandt ligeså hurtigt som den var kommet.
” det er den min ven. 15 1/4 tommer , Bassilisk tand og mahogni træ ” sagde Hr. Ollivander og Lantis gik med op og betalte for staven.
Han var endelig klar til Hogwarts.

Kapitel 5 :: Fordelingen

Alle navnene blev råbt op en efter en, og de fleste elever stod og trippede. Men Lantis stod bare helt stille og ventede på at hans navn ville blive råbt op. Han smilte ikke eller viste følelser, han ville bare finde et kollegium også sætte sig.
Tog turen herover havde ikke været hård for ham, da de fleste piger ville tale med ham men han havde bare nikket eller rystet på hovedet for han gad ikke tale. SÅ Han havde siddet hele tog turen og bare tænkt på alt muligt.
Endelig lød lærerens stemme. ” Williams, Lantis ”
En masse hviskede om ham, mens han satet sig op på skamlen.
Han fik hatten ned over hovedet. ” du har oplevet meget, du vil ikke tale, har det bedst alene.. ” hviskede hatten og klukkede så. ” SLYTHERIN” Lantis tog hurtigt hatten af og gik langsomt ned til Slytherins bord hvor folk klappede af ham og gav ham skulder klap. Han var havnet på det rigtige kollegium.

Der kommer måske mere på BGH'en (;


Sidst rettet af Lantis Tors Jan 07, 2010 12:45 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Jade

Jade


Fulde Brugernavn : Jade Camille Smith
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 169
Oprettelses dato : 30/12/09

Lantis F. Williams - elev på Hogwarts Empty
IndlægEmne: Sv: Lantis F. Williams - elev på Hogwarts   Lantis F. Williams - elev på Hogwarts Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 12:26 am

yaay så har vi fundet den sidste angriber! nu mangler vi bare en basker !!


-Hvilket vil sige at du er godkendt ! (;


-Velkommen til Magiskolerne xD
Tilbage til toppen Go down
 
Lantis F. Williams - elev på Hogwarts
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Chace Williams - Elev på Hogwarts
» Nanna Jackson - Elev på Hogwarts.
» Vanith Smith Clinton- Elev på Hogwarts
» Misaki Scarikan Elev på Hogwarts(Ravenclaw)
» Holly Friis Bell - Elev - Hogwarts

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne :: Sidens OOG forums :: Aflevering af Skemaer-
Gå til: