MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Glat gulv...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 9:43 pm

Klokken :: 16:00
Vejret :: Snevejr
Omgivelser :: Den store indgangshal
Påklædning :: Sort lang trenchcoat, mørke jeans, strikkede luffer og mørkeblå converse.

Amy var lige kommet ind af døren efter en sneboldkamp. Hun puttede sine tilsneede luffer i lommen, og trampede for at få sneen af hendes sko. Der efter rystede hun hendes store røde hår, og prøvede forgæves at få al sneen ud. På vej op ad trappen til Gryffindors opholdsstue, gled hun på det glatte stengulv og fik overbalance, så hun faldt forover.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 9:45 pm

Ethan der var på vej op af, stoppede da han hørte lyden af en eller anden faldt, han vendte sig derfor om og så en rødhåret pige ligge på trappen. Han smilede lidt for sig selv, og gik hen i mod hende, for så at række end hånd ud i mod hende, så hun kunne trække sig op...
" Gled du?" Sprugte han lettere dumt, med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 9:49 pm

Amy så drengen række en hånd ud, men prøvede at komme op uden hjælp. Det resulterede i endnu et fald, og hun tog ufrivilligt fat i drengens hånd. Hun kiggede skeptisk på ham. "Ja..." sagde hun. og børstede hendes jakke ren.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 9:51 pm

Han trak hende op at stå, og smilede lidt. Han trak så hånden til sig og kløede sig lidt kejtet i nakken." Slog du dig?" Spurgte han lettere bekymret og betragtede hende lidt, med et lidt kejtet smil.
Åndssvag ting at spørge om egentligt..
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 9:57 pm

Hun mærkede efter i kroppen. "Jeg får nok et blåtmærke," sagde hun og så på sin albue "men det er ingenting" sagde hun og smilede skævt. Han var meget venlig. "Jeg hedder Amy," sagde hun og rakte hendes hånd frem. "Lynn" tilføjede hun bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 9:59 pm

" Det kan vel overleves?" Han smilede lidt og trykkede kort, lidt genert hendes hånd, " Ethan.." Svarede han og så kort op i det høje loft, men så ned på Amy igen, med sit næsten altid skæve smil.
" Det kunne da være værre ihvertfald-. "
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:04 pm

"Ja... tror ikke ligefrem jeg behøver hospitalsfløjen" sagde Amy og smilede skævt. Hun så genert ned i gulvet, mens hun skrabede sin fod let frem og tilbage hen ad gulvet. Hun hadede at være så genert.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:06 pm

" Nok ikke idag.. " Han smilede til hende, og stak hænderne i lommerne på de lyse bukser og så ned i et trappe trin et par sekunder, men så tilbage på hende. " Men du skal vel videre?" Smilede han og trak let på skulderne, for så at trække et skridt til siden så hun kunne komme forbi.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:10 pm

Hun tænkte lidt over det. "Egentlig ikke..." sagde hun og kiggede igen op på Ethan. "Men det skal du nok..." sagde hun og trak sig til side så han kunne komme forbi. Hun kiggede hurtigt ned i jorden, men kiggede op igen hurtigt bag efter.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:12 pm

" Næh, ihvertfald ingen steder som er særligt vigtige?" Han trak let på den ene skulder og sendte hende et smil, og betragtede hendes røde hår lidt, det var egentligt sjældent at man så rødhårede piger efterhånden, næsten alle var blondiner, eller brunetter?
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:19 pm

Amy betragtede Ethan. Hun så ind i hans blå øjne, men som hun så på dem i længere tid, kunne hun ikke fastslå om de var grønne eller blå. Hun smillede tilbage. "Okay.." sagde hun nervøst. Hun løsrev sine øjne fra hans, og rystede let på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:21 pm

" Hvilket kolligeum er du fra? " Spurgte han så, mest for lissom at bryde tavsheden, han havde nu intet i mod at hun så ham i øjnene, han var ikke genert over for den slags ting.
Han kløede sig lidt kejtet på halsen og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:24 pm

Amy havde helt glemt det med kollegier og blev pludselig bange for at han var fra Slytherin. "Gryffindor" sagde hun, "hvad med dig?". Hun håbede inderligt på at det var alt andet end Slytherin.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:26 pm

" Hufflepuff.. " Han trak lettere smilende på skulderne og fugtede sine læber.
" Så mig behøver du skam ikke være bange for.." Han grinede let og strøg en hånd igemmen sit blonde hår.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:31 pm

Amy åndede lettet op, og grinede af hans joke. Hun elskede hufflepuffere. Hun strøg sit hår væk fra hendes ansigt. Hun kom hurtigt i tanke om alder: "Hvilken årgang er du?" spurgte hun og var igen nervøs for om endnu en detalje ville få ham til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:33 pm

" Femte.. " Han smilede skævt til hende, " Og du?" Spurgte han og stak igen hånden i lommen, og lænede sig lidt op af gelenderet.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:37 pm

Amy åndede igen lettet op. "femte" sagde hun og smilede. Hun fik det pludselig varmt i hendes jakke og tog den af. Hun hang den over sin arm og satte sig ned på trappen. og kiggede op på Ethan.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:39 pm

" Hvorfor så nervøs?" Spurgte han skævt smilende og lagde armene over kors, og så ned på hende, for så selv at sætte sig på trappen.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:42 pm

"Jeg er ikke så god til at snakke med fremmede, eller hvad du nu er" hun smilede til Ethan. "hvordan vidste du det?" spurgte hun så. og kiggede undrende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:44 pm

" Jeg har øjne i hovedet?" Han smilede skævt og lod hænderne hvile på sine ben.
" Det er der ingen grund til at være, det hjælper ingenting.. "
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:48 pm

"Det ved jeg. Det er ikke noget man kan gøre noget ved. Det kommer bare automatisk" sagde hun og trak på skuldrene. "Hvordan kan du ikke være genert. Er du ikke bange for om folk ikke kan lide dig?" spurgte hun, dybt fascineret.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:50 pm

" Det ikke mit problem om de bryder sig om mig eller ej? Jeg er hvem jeg er? Og det skal ingen ændre på bare fordi de ikke bryder sig om mig?" Han smilede lidt og pillede lidt ved en hul han havde i bukserne, på knæet.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:53 pm

"Gid jeg kunne tænke sådan.. Min mor siger jeg er en people-pleaser... det er sikkert rigtigt nok." Amy så Ethan pille ved hans hul i hans bukser "Er du faldet?" spurgte hun og prikkede til hullet.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:55 pm

" Nææh, jeg var oppe og slås med en tencacula.. " Han grinede lidt og kløede sig kejtet i nakken. " Eller, jeg forsøgte at skifte jord i potten, men den var ikke helt enig i hvad vi skulle.. "
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 10:59 pm

Amy grinede af det billede hun fik i hovedet af Ethans kamp mod tencaculaen. "Du burde være Gryffindor så modig som du er... kæmpe mod en plante" sagde hun ironisk, hun var ikke så genert længere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Glat gulv... Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Glat gulv...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Indgangshal-
Gå til: