MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Glat gulv...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 11:02 pm

" Of course.. " Ethan grinede lidt og så kort op i loftet. " Det er sidste gang jeg gør det ihvertfald når de er så store.." Han smilede skævt og vrængede let på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 11:06 pm

"Kan du ellers godt lide botanik? Eller er der noget andet der 'tænder en gnist i dig'" sagde Amy dramatisk og smilede stort. Hun kløede sig kejtet på halsen og så spørgende på ham
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 11:08 pm

" Det der lød faktisk ret så forkert? " Han grinede lidt af hende og rystede let på hovedet af sig selv, " Ja.. Det er nok mit yndlings fag. "
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 11:10 pm

Amy rødmede, da hun opdagede det. "Ups.." hun smilede skævt "Fedt nok... kan du godt lide naturen eller ?"
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 11:13 pm

" Hah. Hvor du sød.." Han grinede lidt over hendes rødmen, men dog ikke på nogen ond måde.
" Jep... "
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 3:42 pm

"Tak" hun bed sig i underlæben og hendes kinder blev endnu mere røde.
"Okay..." Hun prøvede at forestille sig Ethan i naturen, og kunne sagtens se det for sig. Hun smilede lidt ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 7:44 pm

Han smilede skævt til hende og strøg en hånd igemmen sit hår, " Well, har du et yndlings fag?" Spurgte han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:27 pm

"Jeg kan godt lide forvandling" Hun smilede. "Jeg synes det er en fed måde at bruge magi på" Hun lænede sig lidt tilbage og støttede med hænderne på trappetrinet.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:29 pm

" Hm, det er okay.. Jeg syntes ikke det er så forfærdeligt spændende, jeg er heller ikke god til at sidde stille, og man bruger slet ikke hænderne nok? " Han trak smilende på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:34 pm

"Jeg kan bedst lide at sidde stille... Jeg er ikke så atletisk og jeg er lidt klodset." Hun kiggede hurtigt ned på den våde flise hun var gledet på.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:35 pm

" Det bemærkede jeg.. " Han grinede lidt og kløede sig på halsen. " Jeg er nu heller ikke atletisk.. Jeg er bare ikke så skidegod til det der med bøger, og stille siddende timer?"
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:40 pm

"Jeg har ikke noget imod bøger... Det eneste jeg ikke kan lide, er at vi absolut skal sidde så perfekt ved vores bord, og ikke bare må sidde som vi vil" Hun krydsede hendes ben og lagde hovedet tilbage, for at understrege hendes pointe. "og så har jeg det værst i de fag jeg har med Slytherin" hun sukkede dybt.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:42 pm

" Hm, jeg er nu ligeglad, jeg sidder som det passer mig, det plejer der ikke at se noget ved? Jeg er nu ligeglad med hvem jeg har timer med, jeg behøver jo ikke at snakke med dem?"
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:47 pm

"Igen er jeg alt for genert til det... Og det er heller ikke fordi jeg snakker til Slytherin, men de snakker til os... jeg fatter ikke hvad deres problem er men det tror jeg enlig ikke engang de ved... " Hun rystede let på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:48 pm

" Dem om det? Det kan da aldrig blive dit problem, hvad de syntes?" Han smilede til hende og rettede sig dovent op.
" Men sådan er folk jo bare.. "
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:51 pm

"jaa... det er de vel" Hun satte sig op og lagde hænderne i sit skød. Hun sad og kiggede på dem, mens hun tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:52 pm

" Noget i vejen?" Spurgte han og prikkede let til hendes hænder med et lille smil. hun virkede egentligt sådan lidt mut i det generelt, men måske var det bare en del af hendes personlighed?
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:57 pm

"Nej, jeg undrede mig bare over hvorfor, at jeg aldrig kan snakke med fremmede, men dig kan jeg godt snakke med uden at være genert" hun kiggede op på Ethan "Eller i hvert fald næsten uden..." sagde hun og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 9:58 pm

" Der er sgu heller ingen grund til at være genert overfor mig? " Han smilede skævt og kløede sig tænksomt på kinden. " Hm, det problem har jeg ikke, ved mindre det er en jeg er vild med? Så er nu lidt genert?"
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 10:06 pm

Ethans kommentar fik Amy til at rødme og hun kiggede hurtigt ned på sine hænder igen. "Jeg har aldrig rigtig været vild med nogen... men jeg har nu ikke noget imod dig" sagde hun og smilede. "tværtimod" tilføjede hun lavt, og kiggede dybt koncentreret på sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 10:09 pm

Han smilede skævt af hende, og løftede let hendes hoved med et par fingre, " Ikke så nervøs? "
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 10:12 pm

Amy prøvede at kigge væk, men det var umuligt når hans smukke øjne var lige foran hende. Hun stirrede dybt ind i dem. Hun sank højlydt. "Jeg er ikke nervøs" sagde hun, men hendes hjerte hamrede hårdt i hendes bryst.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 10:14 pm

Ethan grinede lidt af hende, " Du er ikke god til at lyve Amy?" Smilede han og slap hendes hage igen, men lod hende beholde sit blik.
Tilbage til toppen Go down
Amy Lynn

Amy Lynn


Fulde Brugernavn : Amy Lynn Johnson
(IRL) Alder : 29
Kvinde Antal indlæg : 67
Oprettelses dato : 03/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 10:18 pm

Amy smilede. "Fair nok... Jeg er sindsygt nervøs." tilstod hun, men denne gang kiggede hun ikke væk.
Tilbage til toppen Go down
Ethan

Ethan


Fulde Brugernavn : Ethan Berkerly McKay
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 59
Oprettelses dato : 05/01/10

Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 07, 2010 10:19 pm

" No reason for that Amy girl.." Han smilede skævt og fugtede sine læber med et svagt grin. " Hvor du kær.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Glat gulv... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Glat gulv...   Glat gulv... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Glat gulv...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Indgangshal-
Gå til: