MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny elev,,,,,,,,,,,

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:39 am

"Jamen du er jo ikke alene, jeg er jo her i egen høje person" sagde han trøstende og satte sig på hug og samlede hendes bøger op. "Og du har ikke noget at undskyde" han prøvede at virke opmundrende i sin stemmeføring. Han rejste sig op i sin fulde højde og ventede på hun gjorde det samme så han kunne række hende bøgerne.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:43 am

Fiona rejste sig stille op og tog i mod hendes bøger " du forstår det ikke " sagde hun og satte sig på den nærmeste bænk der var , hun vidste ikke om hun skulle sige det, hun kendte ham jo ikke engang. fiona kiggede ned på sine håndled og knyttede hænderne der var tydeligt at hun havde lyst til at skære i sig selv og at hun virkelig kæmpede for ikek at gøre det " tror du selv det var katten der gjorde det" sagde hun stille og stammende
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:54 am

Han smilte "Jeg vil gerne tror på de ting folk fortæller mig, men når det åbentlyst man lyver og at man har babere blade i lommen, så kan det godt være lidt svært at tror på dem" sagde han og sendte en endnu et varmt smil og satte sig på bænken over for hende og betragtede kort hendes ansigts udtryk i mens han lænte sig tilbage mod bordkanten.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 2:58 am

hun tog hånden ned i hendes lomme hnedes hånd rystede en smule hun tog et lommetørklæde om der var blodpletter på hun pakkede det ud og der lå 3 barberblade, hun rakte det til ham " jeg vil ikke mere" sagde hun og lukkede øjene der var hårdt, det vidste hun, hun vidste det ville være det samme hvis man var afhæning af et eller andet hun var jo nærmest afhnæninig af at skære i sig selv,
men hun skulle stoppe med det hnedes forældre vidst det ikke, men de ville jo finde ud af det på et tidspunkt,
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:06 am

Han lænte sig frem, smilte til hende og tog imod dem "Fornuftig pige" sagde han. Han puttede bladende i sin baglomme, han kiggede på hende. Han kunne godt se at de ikke var let for hende at skulle stoppe med det. Han kom i tanke om at han havde fået til sendt en pakke i morges, noget af den lå hans taske, han roede lidt rundt og fandt en lille æske med multismagsbønne, han tog den op og rakte den Fiona "Vær så god" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:12 am

fiona kiggede på ham hun fortryd og sagde " øhh kan jegi kke lide låne dem igen , skal lige bruge dem, du kan få dem imorgen?" sagde hun og prøvede at virke meget oprigtigt, til at hun ikke ville brge dem til noget dumt . hvilket var jo det hun ville, hun så på slikket, hun spiste ikke slik hun var på slankekur! "nej tak jeg er på kur" sagde hun stille og kiggede ned af sig selv. hun var i forvejen kun skin og ben næsten
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:28 am

Han prøvede at få øjnkontakt med hende, men fandt det svært. "Hvis det er du ønsker så må du godt få dem igen, jeg vil ikke gør mig til herre over dit liv" fortalte han. Han tog slikket tilbage og lagde i sin taske "Som sagt vil jeg kun hjælpe hvis du ønsker det" han rejste sig og fandt bladende frem og lagde dem på bænken hvor han havde siddet før og satte kursen mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:33 am

Mie lod bladende ligge, hun sad i 2 min og tænkte og råbte så " VENT" hun rejste sig og snulpede over sin egne føder, hun ville gerne have hans hjælp det ville hun virkelig hun skulle bare lige få ind i sit hoved at der faktisk var en som ville hjælpe hende her.. hun løb hen til ham og så på ham,, " undskyld" sagde hun stille


Sidst rettet af Fiona Søn Jan 03, 2010 7:13 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 3:41 am

Han vendte sig om og sendte hende et smil "Vil du være flink at bestemme dig, kan jo ikke blive ved med at gå og komme igen" sagde han, "Men hvis du er sikker på du ønsker min hjælp, så vil jeg så fald anbefalde dig at komme af med dem der" han sendte et hovdekast i retningen af bladende.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:33 pm

Fiona så på ham og sagde " jeg har bestemt mig nu, det er bare lidt svært for mig at få ind i mit hoved at du virkelig vil hjælp mig der er aldrig nogen der har ville hjælpe mig før" sagde hun og kiggede ham i øjene og så, så ned i jorden og sagde " du må gerne tage dem" hun kiggede over på dem, hun havde besluttede sig nu det var slut, med at skære i sig selv


Sidst rettet af Fiona Søn Jan 03, 2010 7:45 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:43 pm

Han nikkede kort og fandt sin stav frem "Accio baberblade" sagde han kort og de kom flyvende til ham. Han greb dem heldigsvis uden at skære sig. "Jeg synes næsten selv du skal have æren i at skilde dig af med disse" sagde han og prøvede at få øjnkontakt med hende, men han han havde opgivet det efterhånden. Hun var stadigvæk genert kunne han mærke.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:47 pm

Fiona kiggede på den måde han fik blade til at flyve over til dig "WOOW" sagde hun igen og var meget faciserede " vil du ikke lære mig det der?" sagde hun og kiggede på ham og tænkte lidt og mens hun så på ham. " kan smide dem i søen mens du kigger?" sagde hun og så på ham hun var seriøs
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 7:58 pm

Han grinte lidt over hendes facination, "Det kommer du til at lære, hvis du ellers tager undervisning seriøst, desuden vil jeg ikke anbefale dig at smide dem i søen. Folk bader der om sommeren og der er også andre væsner dernede" sagde han "Jeg tror det vil være bedst at ødelægge dem helt. En gang for alle" Edmund kom i tanke om en muggler film han havde set en gang og smilte større ved tanken. "Hvad synes du?" spurgte han hende.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 8:08 pm

Fiona kiggede på ham og sagde " du har ret" hun smilede for første gang i den tid hun var på hogwarts men det var kun et meget lille og hurtigt smil.
" hvordan skla vi gøre det" spurgte hun ham og så sig rundt hun vidste ikke hvordan man gjorde...
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 10:00 pm

"Man kan altid gøre det på en eksplosiv måde, den ville jeg nok personligt foretrække" sagde han og smilte let til hende. "Men i så fald burde vi nok finde et mere fredeligt sted efter min mening" han kiggede fra hends ansigt ned på sin hånd med alle bladende, han havd svæt ved at kunne se nogen mening i at skære i sin egen hud. Han så atter en gang op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 10:52 pm

Fiona kiggede på ham og sagde "hvordan skal vi gøre det? jeg kender ingen bevægelser der kan gøre sådna?" hun prøvede ikke at virke dum men hun syntes selv at det lyd ret dumt
hun kløede sig i nakken og og stille han fri hånd hun rystede en smule hun var genert, hun rørte ham med fingerspidserne og idet han kiggede på hende fjernede hun sin hånd
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 11:00 pm

Han betragtede kort "Jeg bider ikke" sagde han da han havde mærket hendes hånd strejfe sin.
"Men nu er du så heldig at jeg faktisk er veltrænnet 5. års elev på Hogwarts skole" han sendte hende endnu en af sin utallige varme smil.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 03, 2010 11:29 pm

hun blev lidt rød i hoved over ham hun kiggede på ham og sagde " hvor skal vi gå hen"
hun kiggede ham i øjene uden at tage blikket fra ham gik hun et skridt tættere på ham...
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 6:26 pm

Han tænkte sig om hvor de kunne være i fred, "Min første tanke ville være udenfor, eller på Hulkende Huldas toilet på 2. sal, men..." han blev afbrudt af et par elever der kom ind i storsalen, det var et par 7. års elever bedømt ud fra størelsen af dem. De sagde hverken noget til Fiona eller Edmund, men satte sig ned midt på deres kollegiums bord og fandt et skak bræt frem og gav sig i kast med et spil "Men som jeg var ved at sige" forsatte Edmund "Så tror jeg at vi skal gå udenfor, der er størst chance for at det ville være uforstyret" han sendte hende endnu et smil.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 6:48 pm

Fiona nikkede bare og igen forsøgte hun stille at tage hans ond idet hun rørte hans hånd blev hun rød o kinderne , hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, og kørte stille hendes finger spidser rundt på hans hånd " tak, fordi du vil hjælpe mig" sagde hun og kiggede på ham og idet de andre elever kom ind fjernede hun hurtigt sin hånd igen, og kiggede ned i gulvet " skalvi så gå uden for" sagde hun og kiggede ham nu i øjene for første gang frivilligt
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 6:52 pm

Han nikkede "Så lad os gå" sagde han og gik ud og drejede til venstre og gik imod døren ud til det udendørs areal, han så sig kort over skulderen "Kommer du?" spurgte han hende da hun så ud til ikke at have rør sig ud af flækken. Da han kom ud vented han på hende og satte derefter kurs mod ud kanten af skoven.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 7:07 pm

Fiona skyndte sig efter ham og med ud mod skoven. hun var bange for skoven, de havde jo fået afvide da de ankom på skolen at det var forbudt at gå der ud " skal vi i skoven er det ikke farligt? rektor sagde jo at skoven var et forbudt område den aften vi ankom?" sagde hun bange de stod nu i starten af skoven hun kiggede deri nd nervøs der var mørkt ...
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 7:16 pm

Han smilte "Roolig nu den her del af skoven er ikke forbudt, men den derover" sagde han og pegede over mod skoven i den anden ende af det udendørs areal. Han mente at de var kommet langt nok væk nu og fandt bladende frem og smed dem på jorden, "er du klar?" spurgte han hende
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 7:26 pm

hun stod lidt og kiggede på demo g tårene begyndte stille og trille ned af hendes kinder hun nikkede svagt og sagde " ja" . hun tog nu helt hans hånd, det var første gang hun havde holdt en dreng i hånden, det føltes rart og godt, hun følte sig trygt ved ham,,,
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 8:34 pm

Han undrede sig lidt over det, men valgte at tage som en venlig gestus og gav hendes hånd et klem. Han fand sin stav frem med den anden hånd og rettede den mod bladende som stadigvæk var fyldt med gammelt tørt blod, han kiggede ned på hende som var væsenligt lavere end ham og rettede langsomt staven mod bladende imens han fastholdte blikkede på hende.
"Molestro" sagde han kort, der lød et ordenligt knald og et efterfølgende lysskær. Da lyset havde sænket sig var bladende helt væk, ikke en eneste lille ting var synlig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny elev,,,,,,,,,,,
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» snak med en elev..
» Elev Skema
» Amy Lynn -Elev
» Nathan Lancaster Elev
» Lee Hiroshi Tab Tai Zhang - Elev

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Storsal-
Gå til: