MagiSkolerne
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Siden med de skoler fra J.K.R. historier.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ny elev,,,,,,,,,,,

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 8:39 pm

hun kgigede på dem og snøftede og sagde "tak" hun stod lidt hun rystede lidt på hænderne, i det hun faldt om ham og gav ham et kram og græd og slap ham ikke med det samme " undskyld undskyld" sagde hun bare og græd og græd
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 8:48 pm

Han blev først rimelig forvirret "Undskyld?" spurgte han og blinkede godt med øjne "Du har intet at undskylde, jeg er kun glad for at kunne hjælpe en ven" han aede hende forsigtigt på ryggen.
Han vidste ikke hvad skyldtes den pludselig reaktion fra hendes side, men han accepterede den.
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 8:53 pm

hun trak sig væk fra ham, og sagde " det må du virkelig undskylde"
hun reettede på sit hår og og lidt på sit tøj " jeg er glad for at du hjalp mig" sagde hun og tørrede sine øjne da de var våde " skal vi ikke gå en tur?"spurgte hun stille og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde Brugernavn : Edmund Burke
(IRL) Alder : 30
Mand Antal indlæg : 144
Oprettelses dato : 23/12/09

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 12:36 am

"Hvis du har behov for det, så lad os gå" sagde han og pakkede sin stav væk.
De gik væk fra slottet længere ind i skoven, Edmund havde hørt der var nogen farlige væsner herinde, men det var kun i den forbudte del. Eller var det?
Tilbage til toppen Go down
Fiona

Fiona


Fulde Brugernavn : Fiona Violette
(IRL) Alder : 32
Kvinde Antal indlæg : 93
Oprettelses dato : 02/01/10

Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Icon_minitimeOns Jan 06, 2010 12:39 am

fiona gik med ham lige ved siden af ham og sagde " min familie er meget fattig, de har ike råd til at købe noget nyt, det bliver jeg drillet med og så fordi jeg er halvblod" sagde hun til ham og kiggede på ham mens de gik, hu vidste ikke om hun kunne fortælle om sin far. og hans drikkeri og at han slår hende, hun vidste ikke om hun turde " jeg er glad for du hjælper mig og undskyld hvis jeg bruger din tid" sagde hun stille til ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny elev,,,,,,,,,,,   Ny elev,,,,,,,,,,, - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny elev,,,,,,,,,,,
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» snak med en elev..
» Elev Skema
» Amy Lynn -Elev
» Nathan Lancaster Elev
» Lee Hiroshi Tab Tai Zhang - Elev

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
MagiSkolerne ::  :: Storsal-
Gå til: